Atec summermeeting 27 augustus!
Atec summermeeting 27 augustus!
Gaat er morgen nog iemand kijken in Ridderkerk. Vorig jaar was het niet super maar is lekker dichtbij en als het mooi weer is even langs. Adres is Tinstraat in Ridderkerk of kijk op www.atectuingclub.nl
Nou van het weer ga je het niet hebben... www.knmi.nl
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
slydawg wrote:En?
Hoe was het?
Van de website...
Ik zal maar direct met de deur in huis vallen, Atec Tuning Club wordt per 1 september 2006 opgeheven, dit betreft alleen de club. Atec Tuning zelf staat hier van buiten.
Bij Atec waren ze trouwens eens vergeten na het verlagen van mijn andere auto, de weilmoeren vast te draaien :S
Ik reed op de snelweg en hoorde bonk bonk bonk, geen idee wat het was. Was bang dat mijn auto te ver verlaagd was...Bleek mijn hele wiel los te zitten,,,...Vastdraaien en klaar...Was wel ff schrikken..
autodre wrote:Van de website...
Ik zal maar direct met de deur in huis vallen, Atec Tuning Club wordt per 1 september 2006 opgeheven, dit betreft alleen de club. Atec Tuning zelf staat hier van buiten.
Bij Atec waren ze trouwens eens vergeten na het verlagen van mijn andere auto, de weilmoeren vast te draaien :S
Ik reed op de snelweg en hoorde bonk bonk bonk, geen idee wat het was. Was bang dat mijn auto te ver verlaagd was...Bleek mijn hele wiel los te zitten,,,...Vastdraaien en klaar...Was wel ff schrikken..
BIZAR....!!!
Zeker klote voor je maar zo heeft elk bedrijf zijn dingetjes. Bij mijn oude Civic Vti ging ook ook om te verlagen en op het eind had ik een nieuwe linker aandrijfas omdat ze alles dolgedraaid hadden en dit was ook bij een bedrijf was hoog gewaardeerd staat. Voor de rest kom ik nooit bij Atec hoor ik verdedig ze niet maar ik bedoel maar.
MikeEp3 wrote:Zeker klote voor je maar zo heeft elk bedrijf zijn dingetjes. Bij mijn oude Civic Vti ging ook ook om te verlagen en op het eind had ik een nieuwe linker aandrijfas omdat ze alles dolgedraaid hadden en dit was ook bij een bedrijf was hoog gewaardeerd staat. Voor de rest kom ik nooit bij Atec hoor ik verdedig ze niet maar ik bedoel maar.
Oh is ook zo....Moest er alleen weer even aan denken