Vandalisme.

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
itr-1895

Post by itr-1895 »

VTECRob wrote:
VTECCIE wrote: he Martin (uit Groningen)? :D

:shock: <== zoiets stond ie... :lol:

die gasten racen bijna de lak van m'n auto af zo dicht reden ze op die quad's langs de ITR.

en soms gooien ze ook wel eens een baksteen op m'n auto.
alleen die jongens hadden de pech dat ik dat dan zie :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

Nu ik ook de foto's van de gespotte FN2's op de computer heb kunnen krijgen, kun je nu ook aanschouwen hoe veel sticker er daadwerkelijk af is.

Image
Image
Apex

Post by Apex »

Ik weet niet wat ik zou doen als ik een vandaal betrap die mijn auto aan het vernielen is. Ik heb het vermoeden dat ik het rood voor de ogen krijg dan..

Als ik dit allemaal zo zie wordt ik niet vrolijker. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat er een keer zo'n groep (dronken) vandalen volledig te grazen wordt genomen door een grote groep buurtbewoners die het zat zijn. En dan is in ene het land weer te klein.

Maar ik ben er ook niet helemaal verschoond van gebleven : Had laatst een lelijk parkeerdeukje in de auto zitten van iemands deur/portier. Was not amused :( .. Viel me meteen op en helemaal als de auto gewassen was. Uit laten deuken zonder spuiten en je ziet er helemaal niets meer van :-D. Dus dat is mazzel. Maar toch.

Groeten Vincent
S.J.

Post by S.J. »

Hey X. Mischien is het een idee om je velgen met blanke lak te behandelen. Willen ze dan de stickers eraf halen zullen ze met een schroevendraaier erin moeten bikkelen en dat lijkt me erg stug. Net zoiets als het muntje op straat leggen wat eigenlijk vastzit en dan mensen hun nagels zien breken.
mr. X

Post by mr. X »

Misschien nog niet eens zo'n gek idee!

Maar de velgen hebben wel een grove structuur dus die zal hij ook wel opvullen.

Ik laat het denk ik zo. Trekken ze ernog meer stickers af, pech, heb toch reserver :wink:
Locked