HaRdCoRe-WeZ wrote:Cool, nu moet jij dus nog een leren pak. Met textiel op een supersport is een drama, geloof me.
Met een backprotector bedoel ik een losse protector. Is in het begin wennen, maar daarna voel je hem niet meer zitten. Helpt best wel als je onderuit gaat en je land op een stoeprand ofzo...
Oordoppen....Ach, kom je vanzelf wel achter als je 230+ hebt gereden hehe. Ik rij (bijna) altijd met doppen in, scheelt echt zo ontzettend veel in windgeruis en mijn pijp hoor ik nog prima janken.
Maareuh, kunnen we een gepimpte motorfiets verwachten met allemaal leuke goodies of hou je hem standaard?
Leer is geen optie. Hoe ga ik mijn kleding meekrijgen naar het werk?
Eerst maar eens een fiets, dan wennen en dan zien we wel weer. Ik hoef geen drietrapsraket in ieder geval.
VTECCIE wrote:Die had al genoeg uitgegeven... ze had al een dure leren jas en ze zag weer leuke bijpassende handschoenen. Toen heb ik haar snel meegesleurd...
Belangrijk is dat je pak strak zit. Als je naar je werk cruised maakt het minder uit maar een strak pak zit nou eenmaal lekkerder en rijd ook beter op de snelweg. Ik heb hier nog een maat 54 liggen voor over mijn kleren maar die heb ik met de komst van de RR vervangen voor een maat 48. Lijkt een beetje op een duik/surfpak 8)
De losse jasplooien vormen een zeil in de wind. Met de een strak pak (wel of geen leer) kan je zonder problemen met 200+ even over je schouder kijken. :lol: