hi,
bij deze wil ik me even voorstellen,
Ik ben bryan, en ben 28 jaar, en kom oorspronkelijk uit a'dam.
In het dagelijks leven verdien ik de kost met het beroep electricien, en woon sinds twee jaar samen met mijn vrouw.
Ik heb twee hobbies namelijk audio en natuurlijk auto's, want anders had ik me niet aan hoeven melden :lol: .
Al zo'n tien jaar ben ik helemaal gek van Honda, en heb er in de jaren 3 gehad.
De eerste was een zilvere 1.5 dxi, maar al snel werd deze ingeruild voor een 93' vti in de kleur zwart.
Ik heb in de laatste zo'n anderhalf jaar gereden, en dat beviel me zo goed dat ik op een geven moment een EK4 wist te bemachtigen uit 1998.
Deze was phantom grey en had toen pas 24000 km op de teller.Deze voorzien van een integra type R vleugel,verlaagd en voorzien van een complete uitlaatlijn.
Heb deze prachtige wagen bijna 6 jaar gehad, maar heb hem vorig jaar zomer verkocht omdat dat finacieel beter uitkwam(op jezelf gaan is toch duurder dan je denkt). Nu ik het finacieel allemaal een stuk ruimer heb wil ik binnen opzienbare tijd toch voor de auto gaan die ik altijd al wilde hebben namelijk de type R.
Bryan
bryan
ITR897 wrote:Welkom Bryan.
En over welke type R hebben we het dan?
Thanks,
Dan hebben we het over de integra of over de civic type r.
Toen ik net 20 was kwam de itr uit en was opslag verlieft op deze auto!.
Jammer genoeg nooit 1 kunnen betalen en nu zijn de jongste uitvoeringen zo'n 7 jaar met toch ruim een ton op de teller.Nu weet ik dat km stand niet veel zegt bij een honda maar wil persoonlijk toch een nieuwere auto kopen waardoor de civic een hele mooie optie is.
Bryan