Zoals het onderwerp al zegt zou ik graag willen weten over er een verschil zit tussen de remschijven aan de achterzijde van voornoemde auto's. Ik overweeg namelijk de achterschijven van Stoptech voor een Acura Type S op mijn EP3 te monteren. Stoptech heeft mijn vraag al enigszins beantwoord, maar is er niet 100% zeker van de schijven uitwisselbaar zijn.
Alvast bedankt!
Remmen achterzijde verschil Acura Type S en CTR EP3
Re: Remmen achterzijde verschil Acura Type S en CTR EP3
ToyZ wrote:Zoals het onderwerp al zegt zou ik graag willen weten over er een verschil zit tussen de remschijven aan de achterzijde van voornoemde auto's. Ik overweeg namelijk de achterschijven van Stoptech voor een Acura Type S op mijn EP3 te monteren. Stoptech heeft mijn vraag al enigszins beantwoord, maar is er niet 100% zeker van de schijven uitwisselbaar zijn.
Alvast bedankt!
je kan als je bij Stoptech ff naar Matt Weiss vraagt alle maten krijgen van die schijven. die kan je vergelijken met je oem schijf.
doe Matt gelijk ff de groeten van me :lol:
Re: Remmen achterzijde verschil Acura Type S en CTR EP3
ee8 wrote:ToyZ wrote:Zoals het onderwerp al zegt zou ik graag willen weten over er een verschil zit tussen de remschijven aan de achterzijde van voornoemde auto's. Ik overweeg namelijk de achterschijven van Stoptech voor een Acura Type S op mijn EP3 te monteren. Stoptech heeft mijn vraag al enigszins beantwoord, maar is er niet 100% zeker van de schijven uitwisselbaar zijn.
Alvast bedankt!
je kan als je bij Stoptech ff naar Matt Weiss vraagt alle maten krijgen van die schijven. die kan je vergelijken met je oem schijf.
doe Matt gelijk ff de groeten van me :lol:
Hahaha zal ik doen. Ze zijn overigens erg behulpzaam. Overigens heeft de Stage 2 upgrade voor een EP3 hetzelfde artikelnummer als een Type S. Ik ga er dan ook vanuit de achterschijven ook hetzelfde zijn.