VTECRob wrote:Hij bedoeld dat jouw spruitstuk nu vastzit met boutjes...
En niet op OEM Honda manier met draadeinden in je blok, waar het spruitstuk met OEM MOERTJES vastgezet wordt...
(Zakjes rechts)
Op de B16B en B18C (uit jappen land) zitten de spruitstukken met boutjes vast in plaats van moertjes. Alleen op de buitenste punten zitten tapeinden.
Blijkbaar is dit op sommige europese motoren ook zo.
AllGo wrote:Op de B16B en B18C (uit jappen land) zitten de spruitstukken met boutjes vast in plaats van moertjes. Alleen op de buitenste punten zitten tapeinden. Blijkbaar is dit op sommige europese motoren ook zo.
Waarom dit verschil, weet ik ook niet ops: .
Zo zit het idd bij mij, buitenste moertjes binnenste boutjes. En zo staat het ook in de EPC en in het WPHB, dus zo OEM als het maar kan. Niets 'jammer' dus
VTECRob wrote:Hij bedoeld dat jouw spruitstuk nu vastzit met boutjes...
En niet op OEM Honda manier met draadeinden in je blok, waar het spruitstuk met OEM MOERTJES vastgezet wordt...
(Zakjes rechts)
Op de B16B en B18C (uit jappen land) zitten de spruitstukken met boutjes vast in plaats van moertjes. Alleen op de buitenste punten zitten tapeinden. Blijkbaar is dit op sommige europese motoren ook zo.
Nadat ik een nieuwe leiding voor de airco had gekocht kwam ik er ook achter waarom die knik die ik eruit probeerde te buigen op een plek zat waar hij niet hoorde. De leiding vanaf de droger ging door het gat van de vulhals van het ruitensproeireservoir achter de radiateur langs.
Na wat onderzoek bleek dat die leiding niet door dat gat moest en niet achter maar voor de radiateur langs moest. Na wat passen en meten lukte het uiteindelijk niet om de leiding te plaatsen. Nadat ik mijn voorbumper eraf gehaald had lukte het wel.
Vandaag voor de APK geweest en meteen de airco laten vullen (voor €150! ) dus de airco is klaar voor Italië
De flenzen voor de conische testpipe die ik ga maken zijn ook besteld.
Had je geen problemen met het boren van de gaatjes? Zelf vond ik ze op een onmogelijke plaats zitten om gemakkelijk met een boor machine bij te kunnen.
Het staat erg goed, met een mooie nieuwe/schone mattenset oogt dat verschrikkelijk mooi 8)