wesjes wrote:Mijn ervaring met name met de FD2 (ook RHD) vind ik vele male fijner dan LHD.. om 1 of andere manier voelt het natuurlijker aan
Hmm, ik heb toch moeite om dit te geloven, als je altijd gewent bent om links in een wagen te zitten, en dan ineens rechts gaan zitten rijden dat dat natuurlijker aanvoelt ?[/b]
Klinkt stom maar er zit enige vorm van waarheid in.
Zelf heb ik ook een aantal maal in een rhd auto gereden, (EK9 en Supra)
Verbazingwekkend genoeg went het heel snel en rijdt erg gemakkelijk. Heel vreemd, je zou het voor je zelf moeten ervaren. Zal natuurlijk niet voor iedereen gelden.
mr. X wrote:Klinkt stom maar er zit enige vorm van waarheid in.
Zelf heb ik ook een aantal maal in een rhd auto gereden, (EK9 en Supra) Verbazingwekkend genoeg went het heel snel en rijdt erg gemakkelijk. Heel vreemd, je zou het voor je zelf moeten ervaren. Zal natuurlijk niet voor iedereen gelden.
It's true people...
Ook al denken jullie allemaal van niet.
Het is zo fijn en easy.... What else can I say
Sinister wrote:Wie had die hondata trouwens afgesteld? TBM tuning of Inter Tuning?
inter tuning.. waarom?
Omdat die mannen tegen mij beweren da ze met ne unichip even veel eruit kunnen halen als met ne hondata, blijkbaar toch ni dan.
Waarom hebt ge uwe unichip weggedaan alsek vragen mag, honda is een pak beter volgens u dan?
Sinister wrote:Wie had die hondata trouwens afgesteld? TBM tuning of Inter Tuning?
inter tuning.. waarom?
Omdat die mannen tegen mij beweren da ze met ne unichip even veel eruit kunnen halen als met ne hondata, blijkbaar toch ni dan. Waarom hebt ge uwe unichip weggedaan alsek vragen mag, honda is een pak beter volgens u dan?
hondata was voor mijn afstelling de betere oplossing,
dit hangt af van je auto en modificaties.
wesjes wrote:Mijn ervaring met name met de FD2 (ook RHD) vind ik vele male fijner dan LHD.. om 1 of andere manier voelt het natuurlijker aan
Hmm, ik heb toch moeite om dit te geloven, als je altijd gewent bent om links in een wagen te zitten, en dan ineens rechts gaan zitten rijden dat dat natuurlijker aanvoelt ?[/b]
Het hangt er misschien ook wel vanaf welke leeftijd je het gewoon bent geworden.
Ik heb zelf ooit op vakantie in Cyprus een RHD gehuurd en dat viel heel goed mee. Ik denk dat ik er geen uur over heb moeten doen om het gewoon te worden.
Jimmy, ik zou kiezen voor een FD2. Moet je alleen iets meer bovenop leggen. Blijft voor u misschien toch het meest interessant aangezien je ook een dochtertje hebt.
Het hangt er misschien ook wel vanaf welke leeftijd je het gewoon bent geworden.
Ik heb zelf ooit op vakantie in Cyprus een RHD gehuurd en dat viel heel goed mee. Ik denk dat ik er geen uur over heb moeten doen om het gewoon te worden.
Jimmy, ik zou kiezen voor een FD2. Moet je alleen iets meer bovenop leggen. Blijft voor u misschien toch het meest interessant aangezien je ook een dochtertje hebt.
fd2....? 4deurs 30.000€ ? net boven mijn budget en ik heb een zoon :twisted: :lol: