Zal me meteen ook maar ff voorstellen. Als het goed is kan ik nu, na 3 berichten, ook meteen foto's plaatsen.
Ik ben dus Reinier a.k.a. multiblade en woonachtig in het Brabantse. 30 jaren jong en samenwonend. Een aantal jaren actief geweest met m'n vorige auto bij de renault megane club als meetingcoordinator. Maar sinds halverwege dit jaar begon het steeds meer te kriebelen en de roep om pk's werd steeds groter. Heb eigenlijk naar van alles gekeken maar toch uitgekomen bij een civic type r. Vond een mooi exemplaar in Engeland, deze was helaas net verkocht maar de importeur kreeg er een dag of 2 later weer 1 binnen uit Japan.
Meteen maar spijkers met koppen geslagen en er heen gevlogen en met de auto weer terug gereden.
Wat een ervaring is dat zeg. Was nou niet bepaald wat gewend met m'n megane coupe 1.4 16v, die heeft maar 95 tamme paarden in het vooronder. Dit was wel ff wat anders. Een paar maanden geleden had ik al eens mogen proeven aan het vtec gebeuren en het rechts sturen. Ben in Venlo geweest op de meeting van de hondamatics met Showoff imports. Ik mocht de dc5 er heen sturen.
Natuurlijk was ik meteen verliefd.
Zij hebben me dan ook tot nu toe al ontzettend geholpen bij het traject van de import, met name de ceo zelf.
Ronald, je bent een topper :wink:
Heb in Engeland en onderweg snel ff wat foto's gemaakt. Er komen er vast nog meer als het weer wat beter is en de auto op kenteken staat.
Bij de importeur:

Op de boot: