4-2-1 DC Sports
4-2-1 DC Sports
Zijn er meer mensen hier die deze uitlaat spruitstuk eronder hebben hangen?
Onder een EP3.
Onder een EP3.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
ik heb hetzelfde probleem met de toda: hier zaten bussen bij die
je ervoor op de plaats van de O2 sensoren moest draaien maar die
pakt ie niet.
ik heb gehoord dat ze bij TTC dit kunnen oplossen met een printplaatje
of zoiets.. of een andere ECU kopen.
wat ik hier ergens gelezen hebt wat ook kon werken(maar bij mij niet):
ECU resetten (accuklem los halen) terugzetten en dan 30 minuten stationair laten draaien.
je ervoor op de plaats van de O2 sensoren moest draaien maar die
pakt ie niet.
ik heb gehoord dat ze bij TTC dit kunnen oplossen met een printplaatje
of zoiets.. of een andere ECU kopen.

wat ik hier ergens gelezen hebt wat ook kon werken(maar bij mij niet):
ECU resetten (accuklem los halen) terugzetten en dan 30 minuten stationair laten draaien.
Ik heb het ook over de 4-2-1 header.
Heb ook storing gehad. De storing is logisch, omdat
de 2de sensor een te hoge CO emissie meet, dus dat
waarschijnlijk de Cat "stuk is.
Heb toendertijd dit gemonteerd en nooit een storing meer
gehad. Dit kan je voor een paar dollar in de states kopen, of
moet je dit zelf kunnen maken.
Of moet je Kpro hebben, dan kan je de 2de sensor ook uitschakelen.
Heb ook storing gehad. De storing is logisch, omdat
de 2de sensor een te hoge CO emissie meet, dus dat
waarschijnlijk de Cat "stuk is.
Heb toendertijd dit gemonteerd en nooit een storing meer
gehad. Dit kan je voor een paar dollar in de states kopen, of
moet je dit zelf kunnen maken.

Of moet je Kpro hebben, dan kan je de 2de sensor ook uitschakelen.
Denk er wel even om dat je, als je besluit om zo`n defouler tussen pijp en lambdasensor te monteren, ervoor zorgt dat aan het uiteinde van de defouler plug een heel klein gaatje van ongeveer 2mm zit. Op die manier meet de lambdasensor alleen warmte, en geen uitlaatgassen zodat de computer denkt dat er alleen schone lucht gemeten wordt. Als je het gat net zo groot laat als de diameter van het schroefdraad wordt het trucage effect van de ecu teniet gedaan en krijg je vanzelf een keer een CEL.
-
- Posts: 695
- Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm
Gangaran wrote:Idd overbodig met K-pro, de mijne heb ik weggedaan. De mijne Leek precies dezelfde als op de foto. Nogmaals de smalle gat moet onderin komen en neit de brede.
Klopt, meerder hebben die vergissing gemaakt.
Rijden er zat rond waar het wel werkt dus moet wel lukken.
Ook ff de ecu resetten he :wink: