piekvermogen ATR bij lagere toeren
- Gaskleppie
Sinister wrote:Inderdaad dat dacht ik er ook van, plus een ATR die standaard al 220 pk heeft kom je ook niet veel tegen dus dat zal ook eerder niet juist zijn.
Een vaste bank en niet op wieltjes dat heb je nodig :wink:
Ik heb een dyno gevonden van een ATR met alleen een CAI als upgrade..gaf 230 plus PK's :shock: . En dat is bij Rica genomen :roll:
Gaskleppie wrote:Dat geeft nog niet zo'n vreemde vermogens lijn hoor.
Doe eerst die meting maar eens over...
Zal ik zeker doen. Alleen nu met upgrades, maar wel heeft Erik gegevens van mij opgeslagen zodat hij met hetzelfde aan de slag gaat. Weet, tis niet juist, maar ik zie nu wel een verschil (of niet.. :-? ) in before and after upgrades.
Ik heb een dyno gevonden van een ATR met alleen een CAI als upgrade..gaf 230 plus PK's . En dat is bij Rica genomen
Daar geef ik je helemaal gelijk in. Ook die meting klopt niet. Meerdere personen weten dat een AEM of K&N CAI bij een ATR geen vermogenswinst op zal leveren, omdat de standaard intake van de ATR gewoonweg heel goed is.
Zelfs de beste testbank zal echter bij een verkeerde input ook een verkeerde output opleveren. Maar optimistische testwaarden zijn meestal leuker om te krijgen dan de echte feiten!