extreme drift

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
mr. X

Post by mr. X »

Genoeg reden om eerder op een snowboard te stappen dan door te blijven sukkelen op twee latten (of stoot ik iemand tegen het zere been door dat te zeggen?).

Wist je dat je op een snowboard een meer natuurlijke houding hebt dan met skiën?
Verder zul je met een snowboard niet zo snel met je benen in een spagaat komen.
Snowboarders onderling zijn veel meer genegen elkaar te helpen dan skiërs.
Als je eenmaal snowboard ga je echt nooit meer terug.
Enfin, zo kan ik nog wel even door gaan maar dit is niet het juiste gedeelte van het forum :D .

Mijn knieschijf is inderdaad een zwakke plek. Naast wintersport is hij er nog twee maal uit gekomen dus 5 keer in totaal. Ben er achter gekomen dat het ene been ook 1 cm in omtrek dunner is dan het andere, ofwel, het ene been is onder ontwikkeld.
Heb er soms nog wel last van, maar toen het op wintersport (de tweede dag) gebeurde, stond ik de dag erna weer op mn board. Drukverband, zo'n brace erom en gaan. Opgezwollen en pijnlijk doet er niet toe. Niks houdt me tegen, daarvoor moet ik echt in het ziekenhuis liggen en platgespoten zijn met pijnstillers willen ze mij van mn snowboard krijgen.
's Morgens ben ik de eerste die in de lift zit en 's avonds de laatste die naar beneden komt. En dat meen ik!

Type-R snowboard week organiseren? :mrgreen:
vtec vince

Post by vtec vince »

Type-R snowboard week organiseren?

Laat ik eerst maar een een beetje oefenen :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Dimer

Post by Dimer »

Type-R snowboard week klinkt goed :D

This is me:

Image

Ik ben zeer goed hersteld van mn rugwervel breuk. Tijdens die val heb ik ook mijn pols verbrijzeld en op een paar plaatsen gebroken. Daar heb ik nog steeds wel eens last van. Hij wordt snel stijf en met sporten krijg ik snel last. Ze dachten eerst dat ik mijn pols niet meer zou kunnen bewegen. Ik was even bang dat ik niet meer zou kunnen schakelen, gelukkig geen problemen :lol:
RedSun

Post by RedSun »

:shock: om over een andere mannenhobby maar te zwijgen :shock:
Nana korobi ya oki
Jo&

Post by Jo& »

RedSun wrote::shock: om over een andere mannenhobby maar te zwijgen :shock:

Whahaha daarom heeft hij maar snel een vriendin genomen :wink:
Locked