Meeting voor: het goede doel

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Katana

Post by Katana »

Ik ben toch vrij morgen dus de hele dag aanwezig!

Rijden kan helaas niet omdat alles vol is.

Ik zal wel aanwezig zijn iedereen te helpen en waar nodig te adviseren.

Er komen 250 kinderen en 140 auto's. Dat met drie maal 30min op de baan word zeer zeer druk. Ik zou haast zeggen zo druk als vrijrijden.nl.

Het enige waar je dus mee bezig zal zijn is om je heen kijken naar de andere rijders.

Als we om 07:30h verzamelen bij Texaco bij mij voor de deur kunnen we samen naar het circuit gaan en bij elkaar blijven.

Zorg dat je een volle tank hebt.

Belangrijkste is dat de kinderen een leuke dag hebben en alles veilig gebeurd.

Na de dag stel ik voor met iedereen nog even te gaan eten/drinken om de dag af te sluiten. Het zal een indrukwekkende dag worden.

Tot morgen! :D
LCR

Post by LCR »

Katana wrote:Ik ben toch vrij morgen dus de hele dag aanwezig!

Rijden kan helaas niet omdat alles vol is.

Ik zal wel aanwezig zijn iedereen te helpen en waar nodig te adviseren.

Er komen 250 kinderen en 140 auto's. Dat met drie maal 30min op de baan word zeer zeer druk. Ik zou haast zeggen zo druk als vrijrijden.nl.

Het enige waar je dus mee bezig zal zijn is om je heen kijken naar de andere rijders.

Als we om 07:30h verzamelen bij Texaco bij mij voor de deur kunnen we samen naar het circuit gaan en bij elkaar blijven.

Zorg dat je een volle tank hebt.

Belangrijkste is dat de kinderen een leuke dag hebben en alles veilig gebeurd.

Na de dag stel ik voor met iedereen nog even te gaan eten/drinken om de dag af te sluiten. Het zal een indrukwekkende dag worden.

Tot morgen! :D

Goed idee Frans....geen BBQ :lol:
zero9

Post by zero9 »

gvd. kan toch niet. chef belde van 't weekend dat ik nodig was vandaag :(

me kans om op het circuit te gaan met de ek9 weer verkeken :(
Tha Bla

Post by Tha Bla »

Hey hallow allemaal,

Ik vond het een leuke en leerzame dag, hopelijk is iedereen ook weer goed van de 3e sessie terug gekomen.

Iedereen nog bedankt voor de tips en leuke dag.

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
zero9

Post by zero9 »

was een geslaagde dag voor iedereen ja?
slydawg

Post by slydawg »

Het was idd een geslaagde dag, vooral voor de kids!
Ik heb zelf ook lekker genoten en lekker kunnen rijden maar die smiles op hun gezicht als ze uit stapten was voor mij toch een van de hoogtepunten van de dag.
Het was naar mijn mening te druk op de baan, 50 auto's per sessie op het korte circuit met daartussen ook drifters.
Er waren nog wel een aantal belangrijke punten kwa veiligheid die wat aandacht nodig hebben, hopelijk gaat dat de volgende keer beter aangezien het, zoals ik het heb begrepen, de eerste keer was dat ze zoiets op een circuit organiseerden.
Foto'tjes volgen
slydawg

Post by slydawg »

Op de site zijn er al foto's.
www.rallyforkids.nl

Image
LCR

Post by LCR »

Was zeker een geslaagde dag vind ik.....Thx for the advice gentlements :wink:
Zoals velen dat wel hebben ondervonden....te druk en heel irritant met drifters ertussen.Heb persoonlijk alleen 1 momentje gehad.
Een dikke grijze amerikaan kwam gruwelijk dichtbij achter mij aanremmen....ik moest heel even van mijn rem af om vervolgens tot de bodem in te trappen. Hij ging rechts toen rakelings langs mij.....met nog 4 andere auto op dezelfde stukje :evil: .
Ik bleef mij eigen lijn houden omdat er teveel auto's waren in dezelfde bocht.
**Wat zouden jullie in zo'n geval doen....?**
Jo&

Post by Jo& »

LCR wrote:Was zeker een geslaagde dag vind ik.....Thx for the advice gentlements :wink:
Zoals velen dat wel hebben ondervonden....te druk en heel irritant met drifters ertussen.Heb persoonlijk alleen 1 momentje gehad.
Een dikke grijze amerikaan kwam gruwelijk dichtbij achter mij aanremmen....ik moest heel even van mijn rem af om vervolgens tot de bodem in te trappen. Hij ging rechts toen rakelings langs mij.....met nog 4 andere auto op dezelfde stukje :evil: .
Ik bleef mij eigen lijn houden omdat er teveel auto's waren in dezelfde bocht.
**Wat zouden jullie in zo'n geval doen....?**

Uitstappen en die kerel/vrouw op dr *** *****
Ik bedoel bij de organisatie aangeven!
VTECRob

Post by VTECRob »

Zinvolle opmerking Jo..
Diegene die aanwezig waren, weten dat dat niet veel uitgemaakt had...

Persoonlijk, denk ik dat je er goed aan gedaan hebt Luc.
Wat ik zou doen in jouw geval... niet gaan rijden als het zo druk is.

We wisten van te voren dat het heel druk ging worden en die grijze Amerikaan was met z´n 3 vrienden bij de briefing al grappig aan het doen...

Ten allertijden moet je voor jezelf vooropstellen dat je je goede lijn blijft behouden, dus dat heb je goed gedaan.

Als je wat remmen betreft dit op hebt kunnen lossen door wat creatiever te remmen, dan is dit goed...

In de regel is het zowiezo goed om je heen kijken...
Je had hem dan van te voren kunnen zien en erop kunnen anticiperen zodat hij ergens op een recht stuk ervoorbij zou gaan.
LCR

Post by LCR »

VTECRob wrote:Zinvolle opmerking Jo..
Diegene die aanwezig waren, weten dat dat niet veel uitgemaakt had...

Persoonlijk, denk ik dat je er goed aan gedaan hebt Luc.
Wat ik zou doen in jouw geval... niet gaan rijden als het zo druk is.

We wisten van te voren dat het heel druk ging worden en die grijze Amerikaan was met z´n 3 vrienden bij de briefing al grappig aan het doen...

Ten allertijden moet je voor jezelf vooropstellen dat je je goede lijn blijft behouden, dus dat heb je goed gedaan.

Als je wat remmen betreft dit op hebt kunnen lossen door wat creatiever te remmen, dan is dit goed...

In de regel is het zowiezo goed om je heen kijken...
Je had hem dan van te voren kunnen zien en erop kunnen anticiperen zodat hij ergens op een recht stuk ervoorbij zou gaan.

Die Amerikaan was echt een beetje te........ Jij ging me ,voor zover ik me kan herinner, 2 keer mooi voorbij. Ik zag jouw,maar zag wel dat je aanstalte maakte dat je me ging uitremmen.Gewoon geen roekeloze beweging, etc. Gewoon..pats ala F1, klaar. Die amerikaan maakte nog kleine correcties en DAT is irritant.
Ik had een passagier die last had van epilypsie,dus...ik was EXTRA voorzichtig.
VTECRob

Post by VTECRob »

Ja klopt... voor Bos-uit remde ik je eruit.

En dat was ook precies wanneer ik met een ouder iemand reed, waar je wel harder mee kon rijden.

Het is op zo´n dag zo vreselijk goed peilen over wat voor kind je naast je hebt.

Ik had bijvoorbeeld ook een jochie naast me, waar van te voren aangegeven werd hij wil niet zo heel erg hard.

Nou ook prima... gooi de auto in z´n VTEC en stuur twee keer knap in... Pret gegarandeerd.

Ik heb eigenlijk de hele dag als een langzame slak over het circuit gereden...

EN GEWELDIG WAS DAT...

want elk kind vertelde tegen de vrijwillegers dat ze "het leuk", "niet eng" en "gaaf" vonden.

Waar je vooral op zo´n dag aan moet denken is dat het kleine kinderen zijn... die 1. Lang niet zo vast in hun gordels zitten als volwassen en 2. Vaak ook niet dezelfde spierkracht in hun nek hebben zitten.

Als bij jou de VTEC inslaat.. is dat voor zo´n koter al een flinke klap op hun nek... Laat staan als je je rem aantikt...
LCR

Post by LCR »

VTECRob wrote:Ik heb eigenlijk de hele dag als een langzame slak over het circuit gereden...

EN GEWELDIG WAS DAT...

:roll:
Hmmm, op het rechte stuk ging ik wel voluit en je kwam langzaam dichterbij....dus niet langzaam gereden :twisted:
Op rechte stuk haalde ik 185-195 in zijn vier. Vijf hoeft ik niet te gebruiken na de ECU afstelling :?: Vroeger wel.....
VTECRob

Post by VTECRob »

hehe... ja dat zeg ik... ik heb langzaam gereden... :D

Er zit een verschil in jouw voluit tegenover mijn voluit :wink:
LCR

Post by LCR »

VTECRob wrote:hehe... ja dat zeg ik... ik heb langzaam gereden... :D

Er zit een verschil in jouw voluit tegenover mijn voluit :wink:

Vertel :twisted:
Het voel beter als je het in de groep gooit :lol:
slydawg

Post by slydawg »

Dat van de nekspieren klopt helemaal, vroeg me al af waarom ze bij het aanremmen van de tarzan bocht allemaal tussen hun benen keken. Ik bleef wel met ze communiceren als ze het leuk vonden, of ik langzamer moest of zo door gaan.
Ik had eentje bij me die ook aangaf dat ze eruit wou, maar pas nadat ik het vroeg, blijven praten met ze is dus belangrijk.
In de bochten deed ik het vrij rustig maar rechte stuk ging ik voluit indien mogelijk.
O ja, volgende keer van die kinder zitjes meenemen waardoor ze hoger zitten, tegen dashboard aankijken is ook niet alles, vooral als er een leuke drift actie voor je gebeurt.
bertjehonda

Post by bertjehonda »

had op shownieuws nog een heel stuk erover gezien zag er leuk uit maar heb er op tv helaas geen honda tussengezien.
mooi om te horen dat de kinderen weer een toffe dag hebben gehad.
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Zo te horen toch wel een geslaagde, maar drukke dag.
En heel wat blije kindertjes :D
Jammer dat ik er niet bij kon zijn....
Chimera

Post by Chimera »

Image

Op http://www.rpmonline.nl nu ook het volledige verslag van Rally 4 Kids dankzij Kenji en Marijn. Een evenement waar zieke kinderen de mogelijkheid wordt gegeven enkele ritten mee te rijden in diverse exclusieve wagens, van time attackers en drifters tot rallywagens en exotics. Een zeer mooi initiatief waar de glimlach van het kind door het geweld van de pk monsters centraal stond. Op de site staat een mooie compilatie video van Marijn en de volledige fotoshoot van Kenji, enjoy.
slydawg

Post by slydawg »

Image
[img]http://img.photobucket.com/albums/v690/SlyDawg/rally%20for%20kids%20zandvoort%[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v690/SlyDawg/rally%20for%20kids%20zandvoort%202009/PA190293.jpg[/img]
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Locked