Geluid is geweldig! Het lijkt qua snerp erg op mn nieuwe Hytech catback.
Als je echter niet elke dag van de weg gehaald wil worden adviseer ik toch iets dat wat stiller is. ook op circuits kan je bijna nergens meer terecht met zo'n goddelijk geluid :0
Gaskleppie wrote:Geluid is geweldig! Het lijkt qua snerp erg op mn nieuwe Hytech catback.
Als je echter niet elke dag van de weg gehaald wil worden adviseer ik toch iets dat wat stiller is. ook op circuits kan je bijna nergens meer terecht met zo'n goddelijk geluid :0
Tsja... dat is ook een beetje wat mij doet twijfelen.. Ding klinkt zo geil Een enkele pijp vind ik echt geen probleem, ik vind het eigenlijk wel erg mooi!
Jo& wrote:Kweet niet hoe goed dat ene dempertje is...
Maarre, geen custom uitlaat voor jou?
nee, dat is op dit moment niks voor mij. Ik weet dat het voor de kwaliteit niet duur is, maar ik heb te veel andere plannen en ik heb te mooie prijzen voor deze taitecs. Daarbij is de nsx nog lang niet af. Misschien komt er wel een custom, maar dan als aller laatste.
Ik neig ook ook naar de S-Tai of de Sard. Dat middenstuk van de Sard is trouwens een catalysator/demper. Nieuwe restricities voor het klasse waar Taitec in racet.
Hmm, catalysator zou niet mijn voorkeur genieten. Ze zullen het wel getest hebben maar ik zou eerst eens willen weten op wat voor manier dit invloed heeft.
mr. X wrote:Hmm, catalysator zou niet mijn voorkeur genieten. Ze zullen het wel getest hebben maar ik zou eerst eens willen weten op wat voor manier dit invloed heeft.