baRt wrote:hey, verkeerde kabelboom op de foto's... en ga me niet vertellen dat je hier niet je BMW boom wilt pic-whoren... ik heb dat verhaal vorige week echt TE vaak aan moeten horen...
Hahahaha.
"Oh moet je kijken, dit moet ik je echt even laten zien.

"
Wat leuk dat zoveel mensen toch mijn mening delen over de velgen. Ik vind namelijk de DC2 velgen echt ongelofelijk mooi onder een EK en de EK9 velgen juist niet (

ops: ). TE's staan ook erg mooi onder een EK maar dan moet de auto misschien een andere kleur zijn. Met de DC2 velgen oogt het (voor de leek) lekker standaard vind ik zelf en dat is juist de bedoeling van de auto.
Verschil in gewicht van een EK9/DC2 velg is overigens nihil.
Het verschil in gewicht van de 5 lug met de EJ9 is trouwens bizar groot. De 5 lug weegt echt een hoop, zo ook de Recaro's tov de OEM stoelen.
Dacht dat de Recaro's op 17 kg per stoel zaten en de ophanging vóór (als ik me niet vergis) was iets van 15 kilo per kant.
Ik heb de 5 lug en de Recaro's ooit gewogen maar de OEM EJ9 shit niet om eerlijk te zijn. Ik schat dat er een 50 kilo aan gewicht bij is gekomen.
Hoe dan ook, het remt nu als een debiel zeg! Zelfs nu met nat weer en sneeuw is de vertraging erg groot en kan ik ze nog niet eens vol benutten.
Je merkt nu wel dat hij écht motorvermogen mist of een 'overkill' aan remvermogen heeft :wink:. Dit is wel de beste manier van upgraden. Eerst het remvermogen en dan het motorvermogen is verstandiger dan andersom.
@ Jo
Het is: 'af glijdt' ipv 'afgeleid'.
De bokjes zijn er juist voor gemaakt dus daar maak ik me niet zo druk om. Daarnaast ging ik dit keer niet echt sjorren en trekken aan de auto. Wanneer ik dit wel doe (of ga doen) leg ik, zoals jij al aangaf, altijd een wiel er onder.
@ Marcell
Zeker doen, hartstikke gezellig! Je hebt mijn nummer als het goed is?