Andere hobbies ......

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
mr. X

Post by mr. X »

Oh verhip dat is lang geleden. Horde was ook best aardig.

Zoals ik elders al aan gaf heb ik zelf geen xbox of een andere console maar vanaf het moment dat het spel uit was heb ik dat dagelijks (letterlijk echt dagelijks) bij een vriend uren zitten spelen.

Op een gegeven moment raak je zó op elkaar ingespeeld en ken je die map zo door en door dat er gewoon niemand tussen kwam. We hadden dan wel een groot voordeel dat je altijd de game vanuit twee kanten kon bekijken :wink:.
Het leuke daarvan was dat we twee xbox live accounts hadden en mensen er niks van snapte want je zag dus geen 'gast' staan. Wanneer we wel op één account speelden vroegen ze vaak of ik zelf een xbox had omdat ze ingemaakt werden door een 'gast' die vaak alleen maar konden 'chainen'.
wesjes

Post by wesjes »

iVTEC-fab wrote:
boikel wrote:
Prestige 8. :shock:

Gast, jij hebt echt te veel tijd. :D

Valt reuze mee, spel is al maand of 5 uit he.
En ik heb een redelijke ervaring in shooters 8)

Ben online begonnen met Quake2, toen het ook echt net uit was. was toen 11 jaar meen ik. Heb toen hiermee in de top van Europa gespeeld. Dat ook met Quake3 (toen had ik nog wel echt veel tijd).

Daarna heb ik nog wat CS en CS:S gespeeld, maar niet echt serieus. vervolgens nog 2 jaar actief CoD4 MW1 gespeeld. af en toe CoD5 WAW tussendoor. en nu is het tijd voor MW2..

Ben nu 26 en speel alleen nog maar om af en toe wat uurtjes in de avond te doden. 15 jaar shooter ervaring :shock:

wellicht dat ik BFBC2 ook aanschaf, vind het er wel goed uitzien zo op de promo videos

Er zit natuurlijk wel verschil in PC shooters en Console Auto-aim shooters :lol:
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

ik PC all the way.

hou niet van consoles.
trebboR

Post by trebboR »

iVTEC-fab wrote:ik PC all the way.

hou niet van consoles.

x2, heb zelf een tijdje een Xbox360 gehad met COD5, maar kon er maar niet aanwennen :P Ik moet zeggen dat ik ook niet echt mijn best heb gedaan. PC ftw 8)
Jo&

Post by Jo& »

Ik heb nooit een console gehad. Dus voor mij zowiezo PC :D
Die is ook sneller en grafics zijn mooier. En je kan je pc ook gewoon op de tv aansluiten met dolby surround...
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

ik heb een 5.1 headset.

ja die bestaan en het werkt echt. subliem geluid uit zo'n ding. voor gaming ideaal. veruit beste geluidskwaliteit ennn dolby surround werkt subliem.

Ik wordt vaak uitgemaakt voor hacker en cheater hierdoor :-?
Zien ze op killcam dat ik net ineens omdraai vlak voordat hun een hoek achter mij omkomen..... komt toch echt door de headset :razz:
HONDA

Post by HONDA »

hou niet van consoles.

Grappig, het is voor mij net andersom. Een 360 roeleert de pan uit, een pc is goed voor Google.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo&

Post by Jo& »

iVTEC-fab wrote:ik heb een 5.1 headset.

ja die bestaan en het werkt echt. subliem geluid uit zo'n ding. voor gaming ideaal. veruit beste geluidskwaliteit ennn dolby surround werkt subliem.

Zien ze op killcam dat ik net ineens omdraai vlak voordat hun een hoek achter mij omkomen..... komt toch echt door de headset :razz:

Ik heb een 5.1 setje op mn pc en merkte sinds dat setje dat ik veel sneller hoor of er iemand aan komt of als iemand begint met schieten waar het geluid vandaan komt.
Echt een aanrader voor mensen die dat (nog) niet hebben!
chris

Post by chris »

gister assassin's creed II uitgespeeld.. heb serieus nog nooit eerder een game uitgespeeld! wat een geweldig spel..niet normaal.
Dimer

Post by Dimer »

HONDA wrote:

hou niet van consoles.

Grappig, het is voor mij net andersom. Een 360 roeleert de pan uit, een pc is goed voor Google.

eens!
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

dat kan he, ieder zijn smaak.

Ik speel al pc spelletjes sinds de uitvinding van de pc.. :-)
mijn eerste spelletje was 'Snoopy' op een zwart-wit scherm.

consoles hebben mij nooit getrokken.
HONDA

Post by HONDA »

Ik had precies hetzelfde hoor. Tot de Sega Megadrive. Geweldig ding was dat, ik heb 'm nog werkend in de kast liggen. Na de Megadrive zakte het weer af maar na de 360 in combinatie met Gears of War was het hek van de dam.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
eteuben

Post by eteuben »

Jo& wrote:En je kan je pc ook gewoon op de tv aansluiten met dolby surround...

PS3 anders ook, Killzone2 klinkt erg heftig door de gehele kamer!
donkeykong

Post by donkeykong »

Jo& wrote:
"iVTEC-fab":12ki1fev wrote:ik heb een 5.1 headset.

Ik heb een 5.1 setje op mn pc en merkte sinds dat setje dat ik veel sneller hoor of er iemand aan komt of als iemand begint met schieten waar het geluid vandaan komt.
Echt een aanrader voor mensen die dat (nog) niet hebben![/quote:12ki1fev]

He Jo, de console dezer dagen zijn vaak al heel veel sneller dan een pc....en aan je tv aansluiten en db digital is standaard....dat je het ff weet :)
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

is me allemaal bekend.

toch blijft de PC voor mij net iets meer hebben.
vooral grafisch, mits je wel je desktop blijft updaten.

Consoles zijn altijd gelimiteerd aan de specs van een televisie. en geloof me, televisie specs zijn verreweg niet zo geavanceerd als pc monitors.
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

Een pc met ''Windhoos'' is waardeloos,je koopt vandaag een nieuwe en morgen is er al een nieuwe videokaart die beter is.
..MAC..FTW!

Voor games toch maar mijn 'inmiddels 4jr oude' ps3

En dat grafisch weet ik zo niet,
Update je tv naar een led :wink:
Veel heldere kleuren als een lcd of plasma als je het mij vraagt
En op langere termijn zuiniger ook :idea:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

berryb0nzo wrote:Een pc met ''Windhoos'' is waardeloos,je koopt vandaag een nieuwe en morgen is er al een nieuwe videokaart die beter is.
..MAC..FTW!

Voor games toch maar mijn 'inmiddels 4jr oude' ps3

En dat grafisch weet ik zo niet,
Update je tv naar een led :wink:
Veel heldere kleuren als een lcd of plasma als je het mij vraagt
En op langere termijn zuiniger ook :idea:

Haha, ik heb op mn Mac een virtuele pc geinstalleerd die ik "windhoos" genoemd heb. Geen toeval volgens mij.
(Gebruik die "windhoos" echter bijna nooit. Is alleen voor die eigenwijze software lui die echt niks willen maken voor de Mac. Oude Garmin software etc)

Mac is absoluut FTW! Wat een rust om mee te werken. Heerlijk..... Doet het tenminste gewoon altijd zonder elke dag wel weer ergens een update, bijwerken, herstarten, licentie bla bla, weet je het zeker?
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

Hoor ik regelmatig: Dannyy! help me effe hij doet niets meer!!!
Typische gevalletje van ''windhoos''
Ik ben zeer tevreden met mijn mac in elks geval.
Een echte aanrader..

en ik heb my laten vertellen.
''waneer er een nieuwe imac uit komt, kun je je oude imac inruilen tegen een nieuwe met een bijbetalen van mischien een kleine 200 euro bij sommige apple store's''
of dat waar is durf ik niet te zeggen maar zoiets hoorde ik.
Jo&

Post by Jo& »

Ik hoor ook steeds betere verhalen over IMacs en Macbooks
En dat die tweedehands nog best wat opbrengen ook, meer dan een PC/laptop.

Alleen vroeger kon je bij lange na niet alle spelletjes spelen op Macs... En randapperatuur was niet altijd ondersteund... Ik weet hoe dat nu zit...
chris

Post by chris »

Jo& wrote:Ik hoor ook steeds betere verhalen over IMacs en Macbooks
En dat die tweedehands nog best wat opbrengen ook, meer dan een PC/laptop.

Alleen vroeger kon je bij lange na niet alle spelletjes spelen op Macs... En randapperatuur was niet altijd ondersteund... Ik weet hoe dat nu zit...

ik ga over enkele weken een macbook halen.. eindelijk van mn pc af! 8)
Locked