Erik ITR #1150, foto's op pag 2, update nieuwe Honda
-
Hondamatic
Op de Veerpootbrug zelf ben ik niet jaloers, om de rubbertjes die om het gat zit in de afdek kapjes wel!
Zo'n veerpootbrug vind je nog wel, maar een complete set met kartonnetjes én die rubbertjes vind je niet of nauwelijks. Zelf heb ik van mijn oude VPB nog één van die kartonnetjes.
Hebbie hem vandaan, als ik vragen mag? Gezien dat je uit Leeuwarden komt neem ik aan Gerben? :wink:
Zo'n veerpootbrug vind je nog wel, maar een complete set met kartonnetjes én die rubbertjes vind je niet of nauwelijks. Zelf heb ik van mijn oude VPB nog één van die kartonnetjes.
Hebbie hem vandaan, als ik vragen mag? Gezien dat je uit Leeuwarden komt neem ik aan Gerben? :wink:
-
Delta_lima
mr. X wrote:Op de Veerpootbrug zelf ben ik niet jaloers, om de rubbertjes die om het gat zit in de afdek kapjes wel!
Hehe, zo bekent ben ik nog niet in die wereld dat ik dat weet :wink: alleen ik vind zo'n veerpootbrug achter gewoon echt onwijs kijken....
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
Hondamatic
-
Hondamatic
-
Hondamatic
Deze week een nieuwe Honda CR-V als auto van de zaak in ontvangst genomen :-) Waar wij nu wonen alleen met automatische versnellingsbak en 2.0 te krijgen en RHD. Als extra's de treeplanken gemonteerd (handig voor het kroost, kunnen ze zelf instappen), achterspoiler en donkere ramen.
De ITR hebben we ook nog, die doet nu dienst als vervoermiddel als we weer eens in Nederland zijn.

De ITR hebben we ook nog, die doet nu dienst als vervoermiddel als we weer eens in Nederland zijn.

-
CTR-driver-limburg
-
donkeykong
ops: erg nette ITR :wink: