Vanavond een mistlamp monteren en morgen APK.
Gezien mijn vaste monteur zijn diploma voor APK keurmeester nog niet heeft, doet hij het snel op zijn werk.
Dan neemt hij wel morgen de auto mee en rij ik fijn in een Honda Logo ( Geel / 15 inch wielen / Momo stuur / WAI ) Super cool ding
L4urenZ wrote:Vanavond een mistlamp monteren en morgen APK. Gezien mijn vaste monteur zijn diploma voor APK keurmeester nog niet heeft, doet hij het snel op zijn werk.
Dan neemt hij wel morgen de auto mee en rij ik fijn in een Honda Logo ( Geel / 15 inch wielen / Momo stuur / WAI ) Super cool ding
Oh wacht nu snap ik het... Ik meende een geel embleem (Honda logo) ops: :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Staat al een poosje te koop, Randall heeft hier de velgen van gekocht. Ze vragen volgens mij € 24000. Er staat er in de uk ook een te koop (de witte btcc auto).
Ik vraag me zelfs af of het nog wel een H22 is! Het is zowiezo een 2 liter dus kan het heel goed zijn dat er een formule 3 motor van Mugen als basis in ligt.
Zoiets als dit bedoel ik dus:
Gaskleppie wrote:Ik vraag me zelfs af of het nog wel een H22 is! Het is zowiezo een 2 liter dus kan het heel goed zijn dat er een formule 3 motor van Mugen als basis in ligt.