Net uit de koffer van mijn schoonmoeder...ja, ze zijn niet allemaal horrible :lol:
Helaas boete betaald voor overgewicht :-?
Tja,die dingen wegen best wel een hoop.
Haahah klopt met dat kleurtje...daarom wou ik mijn remklauwen nog niet rood verven/spuiten.
Qualitatief ziet het er goed uit. Net als de Mugen's......als ik tijd heb ga ik ze monteren.... 8)
2900 HK$ plus 40 euro boete voor overgewicht :roll:
Ik krijg later de Mugen's speciaal voor circuitgebruik....
Jammer dat niet iedereen bereidt is zijn koffer op te offeren voor de schoteltjes :lol:
mwah...denk dat de schijven niet zoveel uitmaken,maar de pads zelf maken het grootste verschil. Had eerst de 4 pods remsysteem van AP Racing gewidl voor 1500,maar tja.....met DS3000 ben ik ook zoet 8)
LCR wrote:mwah...denk dat de schijven niet zoveel uitmaken,maar de pads zelf maken het grootste verschil. Had eerst de 4 pods remsysteem van AP Racing gewidl voor 1500,maar tja.....met DS3000 ben ik ook zoet 8)
als je vanmiddag iemand uitgebreid naar je auto ziet loeren.. dan ben ik t waarschijnlijk :lol: loop er altijd langs op zondag op weg naar de appie :razz:
LCR wrote:mwah...denk dat de schijven niet zoveel uitmaken,maar de pads zelf maken het grootste verschil. Had eerst de 4 pods remsysteem van AP Racing gewidl voor 1500,maar tja.....met DS3000 ben ik ook zoet 8)
als je vanmiddag iemand uitgebreid naar je auto ziet loeren.. dan ben ik t waarschijnlijk :lol: loop er altijd langs op zondag op weg naar de appie :razz:
Dan zal ik mijn schatje eerst wassen 8)
ben nou trouwens nog steeds wel benieuwd welke winkel (?) jij nou runt in de dapperbuurt :-)
Dan zal ik mijn schatje eerst wassen 8)
ben nou trouwens nog steeds wel benieuwd welke winkel (?) jij nou runt in de dapperbuurt :-)
tegenover mijn ATR dus.......klein,maar zeer fijn :twisted: