Joostb wrote:Nog meer JDM-ers met de begrenzer op 180?
anders fungeer ik wel als bezemwagen :lol:
Mijn is officieel begrenst op 180 maar er blijft 181 in me display staan.. gaat wel sneller.. De dc5 is ook gelimit op 180 alleen die staat in MPH dus zover zal die nooit komen.
DC5 in mph? Dacht gewoon km/h, dat hanteren ze in Japan toch?
De auto reed 5 jaar in de UK, ze zullen hem daar hebben omgebouwd.
Is die van jou niet gewoon een UKDM.
Ik hoor dat er een klein aantal gewoon verkocht zijn in UK.
Joostb wrote:Nog meer JDM-ers met de begrenzer op 180?
Mijn is officieel begrenst op 180 maar er blijft 181 in me display staan.. gaat wel sneller.. De dc5 is ook gelimit op 180 alleen die staat in MPH dus zover zal die nooit komen.
Is gewoon een JDM'er maar zolang er nog geen KPRO is blijft die in MPH staan anders is die weer leuk begrenst op 180kmh
"Joostb":343dnojt wrote:Nog meer JDM-ers met de begrenzer op 180?
Is gewoon een JDM'er maar zolang er nog geen KPRO is blijft die in MPH staan anders is die weer leuk begrenst op 180kmh[/quote:343dnojt]
Dc5 is aleen in Japan en Australie uitgebracht. :wink:
Japan is Kmh volgens mij hoor.
Anders krab ik even achter mn oren LOL! :roll:
Zou heel apart zijn tot 180 Kmh begrenzen terwijl er 180 Mph op staat.
The fourth generation Integra, produced from 2002 on, was renamed the Acura RSX for the United States, Canada and Hong Kong in accordance with Acura's new alphabetical naming scheme. It also had an entirely new engine, the K-series. The Integra came in two models in the United States, the RSX base model, and the RSX-S boasting the K20A2 engine from 2002 to 2004, while the 2005 and 2006 RSX-S came with a K20Z1. The RSX was still sold as a Honda Integra in Japan and Australia, markets where Acura did not exist.
Bron:wipkipedia.
Maargoed veel zin in de TOUR!!!
Lekker fotos maken. 8)
De honda dealer in lancaster die ik had gebeld voor meer informatie over mijn auto aangezien het daar altijd in onderhoud is geweest vertelde me dat ze 5 DC5's verkocht hebben.
Die werden alleen op bestelling gehaald en verkocht.
Wellicht dat ze dan op special order uit japan kwamen maar wel gewoon via dealer verkocht.
Wil de topic starter even alle benodigde informatie bij elkaar schrapen en in de eerste post zetten? Voor mij is het zelfs ook teveel offtopic en de informatie staat her en der verspreid in deze 18 pagina's. Dat is wat lastig.