ff voorstellen new ride pagina 8

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Rikky

Post by Rikky »

Klote man succes met alles mocht je hulp nodig hebben je weet me te vinden :thumbs:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
boikel

Post by boikel »

Dat is echt serieus balen, wees blij dat je er net aankwam, sommige mensen rijden snel door als ze door niemand gezien zijn.
vtec vince

Post by vtec vince »

Nou , afgelopen woensdag is de schade expert komen kijken.
De voorbumper word vernieuwd , zo ook de bumperlip en het knipperlichtje aan de zijkant.
Voor de koplamp krijg ik het royale bedrag van 200 euro...daar kun je nog eens een nieuwe van kopen!!!
Het zijscherm word ook uitgespoten.
Van de schade aan de zijkant ( deuren en sideskirt ) krijg ik dus niks vergoed, want dit kon volgens de expert niet van de aanrijding komen.
Het totaal bedrag van de schade word geschat op 1450 euro.
Daar mag ik het voor opknappen pfffffff.
trillen in het stuur zou van een aanlopende rem komen , en niet van de aanrijding.

Vandaag maar gelijk de remmen aangepakt.
Schoon gemaakt , alle bewegende delen opnieuw gesmeerd en.....Ferodo DS 2500 gemonteerd.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Sharky

Post by Sharky »

echt zwaar klote man,

mocht je hulp nodig hebben, ik ben in de weekenden in de buurt :wink:

belachelijk laag bedrag trouwens...
jupke

Post by jupke »

vtec vince wrote:Nou , afgelopen woensdag is de schade expert komen kijken.
De voorbumper word vernieuwd , zo ook de bumperlip en het knipperlichtje aan de zijkant.
Voor de koplamp krijg ik het royale bedrag van 200 euro...daar kun je nog eens een nieuwe van kopen!!!
Van de schade aan de zijkant ( deuren en sideskirt ) krijg ik dus niks vergoed, want dit kon volgens de expert niet van de aanrijding komen.
trillen in het stuur zou van een aanlopende rem komen , en niet van de aanrijding.

Schoon gemaakt , alle bewegende delen opnieuw gesmeerd en.....Ferodo DS 2500 gemonteerd.

wtf ik lees dit nu pas man,200,- voor je koplamp? zo'n kreng kost 800 nieuw :shock:
LCR

Post by LCR »

jupke wrote:
vtec vince wrote:Nou , afgelopen woensdag is de schade expert komen kijken.

wtf ik lees dit nu pas man,200,- voor je koplamp? zo'n kreng kost 800 nieuw :shock:

Jaja...die gasten denken dat ze Halffords koplampen erin kunnen doen a 250 pers stuk :evil: WTF.....!! 1450 krijgt ik al van mijn aanrijding met de VTI toendertijd achter Amsterdam CS. Ik had maar een kleine deuk op het achterscherm bij het tankdopje en de achterbumper was wel gaar....tja alles moet opnieuw gespoten worden he...zo'n hatchback. Ik kreeg die ook...........
RobertoVTI

Post by RobertoVTI »

hier laat je het toch niet bij zitten....?! Heb je geen goeie rechtsbijstand?
Rikky

Post by Rikky »

Gvd kut man!! Als je hulp nodig hebt je weet me te vinden :wink:
wesjes

Post by wesjes »

Ik word een beetje moe van die gare verzekeringen tegenwoordig en schadebedrijven.
Heb gister m'n CTR opgehaald bij de Honda dealer in Amsterdam,
Ging ten eerste weg voor de schade aan de voorkant die was onstaan door een steen op de snelweg, zo gezegt zo gedaan schade raport op laten maken... schade was 2050 euro ex. (expert was er bij).
Ok leuk allemaal ik zeg laat het maar maken, afgelopen dinsdag kwam er een 2e expert langs en die heeft het schade bedrijf verteld dat niet alle schade gemaakt kon worden aangezien dit niet door deze schade heeft kunnen komen.. Expert geeft toestemming tot reparatie ( ik wist natuurlijk van niks ).

Gister opgebeld de auto staat klaar, krijg ik te horen dat alleen de bumper is gespoten en de gril nog in backorder staat.. ( 1/3 van de kosten werd maar vergoed ) ik zou hier dus niet mee akkoord zijn gegaan als ze mij hiervan op de hoogte hadden gebracht.

Dus vince ik weet hoe het is maar vraag een 2nd opionion of iets dergelijks aan als een OEM lamp al 800 euro kost dan kan de honda dealer deze als bewijs aanleveren.
Rikky

Post by Rikky »

Voor mij was het zelfde, mij verteld dat ik verzekerd was voor vernieling en vervolgens krijg je te horen dat dit niet waar was en een foutje was...

Afzetters zijn het stuk voor stuk...
vtec vince

Post by vtec vince »

De honda dealer heeft het bedrag laten zien aan de expert , wat zo'n koplamp nieuw kost.
Hij zei dat de koplampen een beetje vaal waren , en dat hij zo niet door de keuring zou komen.
Dus ik zou er sowieso nieuwe koplampen in hebben moeten zetten.
Hij wou er eerst maar 100 euro voor geven.
De auto is dus net gekeurd...ze lullen echt uit hun nek, die zogenaamde experts.

Ik ga mijn verzekering nog eens bellen ja, hier word ik niet vrolijk van.
Rikky

Post by Rikky »

Is mooi klote! succes in iedergeval ermee!!
vtec vince

Post by vtec vince »

thanks mannen!
Mocht ik hulp nodig hebben , dan weet ik jullie te vinden :-)
mr. X

Post by mr. X »

Kan RedSun niks voor je betekenen?

Toen ik die fietser ondersteboven reed met de Z4 viel het me goed mee. De dealer had goed haar werk gedaan en dat bedrag was goed te noemen.

Tijd geleden toen er een baksteen door de ruit van de EJ9 gegooid was kreeg ik ook een nieuwe (OEM) Honda ruit en deurpaneel vergoed. Ook daar had de dealer goed zijn best gedaan er zoveel mogelijk voor mij uit te halen. Wel heel raar dat ze je zo afpoeieren. Misschien eens naar een andere Honda dealer voor een second opinion? In 's-Hertogenbosch (HerVen) had voor de EJ9 het goed geregeld en dat is redelijk voor je in de buurt. Vraag naar Rik en zeg maar dat ik je gestuurd heb :wink:
vtec vince

Post by vtec vince »

Kan ik altijd proberen Maarten...
Thanks!
vtec vince

Post by vtec vince »

Verzekering gebeld van de week , hun zeiden dat die prijs die hun uitkeren gebaseerd is op het feit dat van de akker hem daarvoor zou kunnen maken.
Vandaag bij herven in den bosch geweest , prijsopgave voor de bumper en bumperlip opgevraagd.
932 euro , en dan krijg ik hem in kleur aangeleverd.
Ze konden hem niet leveren zonder de lak!
Gaat hem ook niet worden dus.
mr. X

Post by mr. X »

Waarom voor alleen de bumper en lip?

Geen second opinion taxatie gevraagd?
vtec vince

Post by vtec vince »

Mijn verzekering was erg duidelijk maarten.
Ze zeiden dat v d akker het voor dat geld kon maken.
Ik verwacht niet dat ze dan gaan meewerken aan een 2e opinion.
Ik heb nu een adres op de kop getikt van een schade hersteller in uden.
Die levert goed werk hoor ik van de broer van mn vriendin.
Daar ga ik maandag ff langs.
Misschien dat hij het zo kan herstellen zonder dat er nieuwe onderdelen besteld hoeven te worden.

Ik krijg het vermoeden dat de verzekering zo weinig uitkeert omdat er al steenslag op de bumper en lip zat.

Koplampen heb ik gepolijst , zien er echt strak uit nu!
Sincx

Post by Sincx »

Mooi klote man, wesjes ook al met zo'm bagger afhandeling nu jij !

Wat er allemaal al niet moet gebeuren zodat dat knipperlichtje eindelijk weer goed komt te zitten :lol:

Gekheid natuurlijk, hoop dat je er nog wijzer van gaat worden en niet zelf met veel kosten komt te zitten. Maak er werk van zou ik zeggen.

Succes.
vtec vince

Post by vtec vince »

Vandaag een nieuwe bumperlip besteld en kapje van knipperlicht in het zijscherm bij Honda Herven in Den Bosch.
Totaal kostenplaatje 400 euro, maar ik kreeg nog 10% korting vanwege het membershippasje van onze club.
Maandag waarschijnlijk al binnen.

Dan nog een afspraak met de spuiter maken voor de bumper en zijscherm, en hopelijk staat ie er met het Japfest weer fris en fruitig bij :-)
Locked