We hartstikke een ontzettende leuke groep hebben en het was erg gezellig iedereen weer bij elkaar te zien. Een volgende keer ga ik het nog beter regelen want er waren wat zaken waar ik meer aandacht aan zou kunnen besteden. Helaas heel weinig tijd gehad de twee weken voor de meeting maar mijn ouders hebben ongelofelijk geholpen. Zij verdienen dan ook alle bedankjes.
Bedankt voor de gezelligheid en volgende keer doen we het met liefde weer.
Maarten en ouders bedankt, was een zeer geslaagde dag op een schitterende locatie! BBQ was heerlijk en prima verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar. Oh ja, bestuur nogmaals bedankt voor die mooie kentekenplaten.
Foto's volgen z.s.m. online.
Zo te zien was het erg gezellig. Had stiekem nog het idee om langs te komen, maar helaas minder leuke verplichting gisteren.
Bij me ouders onze eerste hond in moeten laten slapen...
Jo& wrote:Zo te zien was het erg gezellig. Had stiekem nog het idee om langs te komen, maar helaas minder leuke verplichting gisteren. Bij me ouders onze eerste hond in moeten laten slapen...
@Maarten en ouders: bedankt!! mooie locatie en lekkere BBQ.
@Rikster: Schitterende foto's!!
@de rest:
Was een leuke gezellige (en nuttige) meeting. zoals meerdere al opgemerkt hebben: zeker voor herhaling vatbaar. (jaarlijkse meet als Maarten+Ouders dat ook leuk vinden?)