iVTEC-fab wrote:lol.
Heb de CR-Z vorige week voor het eerst rustig kunnen bekijken in een showroom..
Ik blijf hem echt maar niks vinden en het interieur heeft helemaal te kort gedaan. niet eens een ingebouwde radio...? gewoon weer old-skool plug-in radio. en daarnaast nog vrij veel vierkante plastic knopjes, past niet helemaal bij de vormen van het exterieur..
vind het maar niks.
Ik heb afgelopen zaterdag een proefrit mogen maken in de witte CR-Z van Kneppers (Hondadealer in z'meer) en ik moet zeggen wat een mooie auto zeg. Stom dat ik geen foto's heb gemaakt. Volgens mij staat er ergens op het forum een foto van de witte CR-Z met het Kneppers logo erop.
Ik ben het deels eens met iVTEC-fab. Er is genoeg keus in radio's dus dat vind ik niet erg spannend. Het interieur is op de km-unit na vrij eenvoudig en oogt daarom zeer goedkoop. Persoonlijk vind ik de km-unit wel erg druk geworden met al die lampjes en afbeeldingen. Verder is de sportversie waar ik in gereden heb -in verband met de optionele accecoires (carbonlook delen, leren bekleding, 17 velgen en spoiler- wel erg duur met prijs van 37.278 euro! Ik vind de standaard versie de CR-Z S met een prijs van 25.000 euro ook niet heel goedkoop.
Qua rijden is het een prima auto. Hij ligt goed op de weg, is aardig stug en redelijk vlot. Dat het geen snelle auto is hoef ik jullie niet te vertellen denk ik. Toch is het al met al een leuke rijbeleving en zelfs het vrouwtje is er over te spreken :woow: . Die heeft normaal alleen oog voor de Coupert S.