mr. X wrote:Eigenlijk adresseerde ik Bart maar jij mag uiteraard ook langskomen! Als de Prelude dat overigens redt zonder een zuiger uit je blok te slaan :slaan:
Gezellige mini meet. Maken we er een mooi dagje van met eten en drinken en speciaal voor jou trekken we allemaal onze mooiste sneaker aan :lol:
Ik zal het wel even aankijken poetsen doe ik niet meer zo druk met de daily.
En trek je maar 1 schoen aan? Loopt dat niet wat onhandig?
@X: Anika gaat de 4e onder het mes, dus wellicht dat ik dat weekend nog van het verzorgende soort moet zijn... ik zal eens kijken of ik niet wat familie / vriendinnen zo gek kan krijgen dat ze Anika komen knuffelen, dan kan ik ervandoor...
Heb je btw zin om wat werk mee te doen? if so, dan gooi ik die header in de kofferbak... ligt die niet meer zielig in een hoekje van de garage
Oehw , gaat er gesleuteld worden???
Is er nog plek voor een Accord?
Mag weer vers bloed in het hart en de versnellingsbak olie mag ook eens ververst worden.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Ik zoek nog een setje maar het heeft geen haast. Wilde eigenlijk van Bas zijn Wilwood óf zijn Spoon remmen overnemen maar helaas heeft hij pasgeleden de Wilwood set (voor ik duidelijk was dat ik ze wilde) al verkocht aan iemand anders.
Duurt nog even voor de EK9 rijdt maar voor een mooie aanbieding schrik ik niet af