Algemene ledenvergadering 29 januari 2011
- Gaskleppie
L4urenZ wrote:Doe dan 9:30. Dan hebben we nog iets speling gezien de vergardering om 10.30 begint dus zullen we ook ietsje eerder aanwezig moeten zijn.
Zal het proberen, wilde me auto in de ochtend ook nog even een snelle wasbeurt geven, ik schein een zilvere kleur te hebben, alleen niet de laaste tijd

Komt helemaal goed.
Tot zaterdag ochtend.
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Tha Bla wrote:L4urenZ wrote:Doe dan 9:30. Dan hebben we nog iets speling gezien de vergardering om 10.30 begint dus zullen we ook ietsje eerder aanwezig moeten zijn.
Zal het proberen, wilde me auto in de ochtend ook nog even een snelle wasbeurt geven, ik schein een zilvere kleur te hebben, alleen niet de laaste tijd![]()
Ik ga die van mij ook vrijdag avond alvast wassen, hopen dat de wind goed staat, zodat ie de volgende ochtend niet weer zwart is :roll:
'98 JDM Integra Type-R
- Raymond en Liset
- Raymond en Liset
- vtec vince
Clantastic wrote:Bah, beschadig net een velg... ( Weer buurmans hekje )
Vervelend man!
Staat het hekje er nog wel? :twisted:
De atr is net gewassen, alleen het droog maken was geen succes.
Met die microfiber towel gedaan , maar het vriest gelijk vast :roll:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
- vtec vince
itr-1895 wrote:o is de alv al geweest.
vroeger kreeg je daar nog wel eens bericht van wanneer dat was...
Misschien wat beter lezen??!!! :wink:
Geplaatst: Wo nov 24, 2010 09:27 Onderwerp: Algemene ledenvergadering 29 januari 2011
--------------------------------------------------------------------------------
Beste leden,
Om het jaar met een frisse start te beginnen hebben wij voor 29 januari 2011 de jaarlijkse ledenvergadering gepland. Deze zal zoals ieder jaar plaatsvinden in het kartcentrum van Coronel te Huizen. De vergadering zal om 10:30uur van start gaan met aansluitend voor de liefhebbers 1 of
meerdere kart heats (voor eigen rekening).
- Gaskleppie