Stickertuning :-)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Sebas

Post by Sebas »

ITR897 wrote:Aha... waar heb ik dat eerder geien. Rode remklauwen met 'Honda' erop.

Vast niet bij een Volkswagen..... :wink: Jij had het ook op de rode zag ik.
Sebas

Post by Sebas »

Vandaag de 18 inch wielen opgehaald, zijn voorzien van een mooie verse laag coating, kleur is antraciet ziet er echt super mooi uit, kan niet wachten tot het weer weer iets beter word, dan kunnen ze eronder.

Originele Honda verlagings veren zijn inmiddels ook in huis. Dus dat gaat mooi plaatje worden straks.

Image

Image

Ook heb ik een tijd geleden een setje 15" OEM ITR wielen op de kop getikt, ook deze zijn voorzien van een nieuw laagje ral 9010 en zien er ook weer heerlijk uit. Dus gaan de 17 inchers er onder weg en komen deze ervoor in de plaats!

Image

Image

Beide stoelen zijn inmiddels voorzien van nieuwe wangen en de bestuurders stoel heeft om "de instap wang" ook een nieuw stofje gekregen.

Image

Stoel ook direct gereinigd, bijna nieuw,,,,

Image

:zwaaien:
ATR#11

Post by ATR#11 »

jij bent weer goe bezig.. :thumbs:
mr. X

Post by mr. X »

Nice nice, altijd mooi om nieuw gecoate velgen te zien!

Binnenkort wil ik ook eens nieuw schuim gaan kopen want volgens mij zit je nu ook een stukje strakker?
Sebas

Post by Sebas »

Thnx.

Stoelen staan nog lekker op de slaapkamer, maar zeker dat dit nieuwe foam een stuk beter zit weer!
mr. X

Post by mr. X »

Dat verschil merk ik al als ik uit de zwarte Recaro's stap die in de EJ9 zitten (oud en versleten) en dan in de DC2 stap. Die zitten gelijk een stuk strakker!
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ik had nog velgen liggen voor je 15 inch die liggen al ruim een jaar op zolder.
nieuw gepoedert ook.
de itr ziet er nog steeds netjes uit.
kleine aanrader de draagarm rubbers zijn echt aan vervanging toe daar kom jij denk ik niet eens meer de apk door.
en de demper die die in de tanabe zit was de originele die er in hoort alleen heeft frank (gaskleppie) die aangepast voor een betere afstelling met de motor.
ik zou te tanabe zeker eronder houden met of zonder silencer op de testbank scheelde heel weinig.
greets
Sebas

Post by Sebas »

To bad... wist ik niet.

Draagarm rubbers worden volgende week vervangen :D

Hoeveel PK draaide jij met jou afstelling?

Grts
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ik zat bij rica op op 206 maar dat werden er later nog iets meer maar dat heb ik niet meer daar kunnen meten
ik schat t op 213
t is lastig om er veel uit te krijgen alles moet precies op elkaar afgestemd staan.
de aem v2 heb ik er niet lang op gehad was er niet kapot van de mugen airbox was aan alle kanten merkbaar beter
de gasklep die erop zit is die nu wel of niet met de bank aangepast? ik weet niet of ik die er nu wel op heb gelaten of niet.
ik had m kwa onderdelen bijna helemaal gestript.
hij deed t echt perfect maar ik kreeg niks voor de auto extra als ik de onderdelen erop liet. dus heb ik die bijna allemaal los verkocht.
alleen had ik voor de sway bars geen originele meer leggen met alle geluk voor jou want die doen erg veel met de wegligging in positieve zin.
ik weet niet wat je precies gedaan heb kwa performance nu?
Sebas

Post by Sebas »

Zo! Dat zijn serieuze cijfers!

Ik heb een 4-2-1 spruit erop gezet en een Kat v.v.En moet zeggen dat hij mooi loopt zo, trekt mooi door. Zal nu misschien 195 pk hebben en ben d'r tevreden mee.

AEM zorgt wel voor een super VTEC sound... :D 1
mr. X

Post by mr. X »

Met alleen een Kat. vervanger had ik op de DC2 3 pk winst. Voor een spruitstukje mag je wel rekenen op 5-10 pk dus ik zou eerder 200+ PK schatten mits je motor nog fris is en zijn standaard waarde haalt :-)
Sebas

Post by Sebas »

Motor is zeker nog fris! Olie verbruik is Nihil.

Tanabe blijft zeker nog een tijd hangen, geld kunnen we op het moment beter gebruiken voor de tuin.... :D

Binnenkort nieuwe foto's van de Accord, die is namelijk 4 cm omlaag gegaan en nieuwe foto's van de DC2. Die ga ik Binnenkort een 3 stappenplan van meguiars geven.

Grts
bertjehonda

Post by bertjehonda »

olie verbruik was inderdaad echt bijna niks.
maar niet elke motor heeft standaard ruim 190pk en elke motor reageert anders op de bolt on spullen
ik denk inderdaad dat je nu rond de 195 tot 198 zit.
en dat is erg netjes.
ik zal m misschien op japans auto festival zien?
greets
Sebas

Post by Sebas »

Daar hoop ik zeker aanwezig te zijn!
:lol:
Sebas

Post by Sebas »

Zo dan wat een heerlijk weer vandaag! DUS... :D Integra naar buiten gereden en lekker gewassen, want die was vies!!!! Gelijk maar lekker gepoetst en schoon gemaakt. Nu nog even de kat er weer onder en dan kan de APK er weer op! Heerlijk weer met de ITR cruisen, want het kriebelt wel weer zeg! Ook maar geloijk even wat foto's geschoten, want wat is zo een update zonder foto's!

De stoelen, mooi schoon en dikke wangen!

Image

De sub zo gemaakt dat de grote kofferbak nog voldoende ruimte heeft voor de rest van de familie benodigdheden. (ja, we zitten er met zijn 4-en in... :) )

Image

DubbelDinn Kenwood met Garmin navigatie Parrot blue tooth en veeeeel meer.

Image

Clean engine bay.....

Image

Mijn nieuwe achtergrond op de PC, dit vind ik een vette foto.. :D

Image

De achterkant, nice & clean.

Image

En weer braaf terug in zijn garage... :p erfect:

Image

Ook nog even een nieuwe foto van de Type S. Hij is nu 4cm origineel honda verlaagd ( thnx Marc!)
Binnenkort gaat hij naar de spuiter en worden er wat kleine plekjes bijgewerkt, en gaat het logo achter weg en komt er een logo loze grill op. Dan zijn we er wel
klaar mee qua uiterlijk.

Foto!

Image

Volgende update is hoop ik ITR APK....
:D
Ray

Post by Ray »

Wat een vreselijk gaaf ding zeg :stampen:
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
trebboR

Post by trebboR »

Mooi! :D
Danny

Post by Danny »

FIJN zo'n mooie garage ! :D
Sebas

Post by Sebas »

En we kunnen weer een jaar tuffen met de ITR. Was in eerste instantie APK afkeur door de remleidingen die niet koosjer waren, dit gerepareerd en ook direct achterste remklauwen gereviseerd. Daarna, APK! :D

Ook heb ik een mooi Carbon grilletje voor de Accord besteld in Canada. En die kwam gisteren met de post binnen. Bij de Honda Dealer een Type S logo opgehaald:

Image

Image

Van het weekend even plaatsen, denk dat dit dik gaat staan, dan is de Accord voor en achter embleemloos! :D
Sebas

Post by Sebas »

Zo dus:

Image

Ik heb de chromen rand "in" de motorkap ook in kleur laten spuiten, zodat het meer 1 geheel word.

Image

Binnenkort eens een fotoshoot van de accord ;)

Image

De achterkant is nu ook helemaal strak, enkel nog Type S embleem.

Groeten!
Locked