Lelijke DC2 bij Honda dealer
Lelijke DC2 bij Honda dealer
Mijn god wat een frikandel! Dat een Honda dealer zoiets neer durft te zetten.
Klikken op eigen risico.
Klikken op eigen risico.
- vtec vince
Ding komt uit Veghel, altijd netjes onderhouden... Alleen veel carbon op gekomen... Kwa lak en interieur is hij wel echt heel netjes!
Ding heeft wel een NIEUW blok gekregen niet heel veel km's terug...
Ik heb wat met die jongen lopen praten en mailen...
En deze ITR was de auto waarop ik verlieft werd op de DC2... alleen was hij nog iets meer standaard...
Als ik hem was origineel maken die prijs vragen en dan raakt hij hem zeker kwijt!
En deze ITR was de auto waarop ik verlieft werd op de DC2... alleen was hij nog iets meer standaard...
Als ik hem was origineel maken die prijs vragen en dan raakt hij hem zeker kwijt!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Rikky wrote:Ding komt uit Veghel, altijd netjes onderhouden... Alleen veel carbon op gekomen... Kwa lak en interieur is hij wel echt heel netjes!
Idd... origineel maken, kleppendeksel niet vergeten en dan zal hij er wel een mooie prijs voor krijgen. In deze toestand zeker niet.
Netjes interieur Rik? Kijk eens goed, Het leer van het stuur laat los, de stoelen zijn met hoerig rood leder bekleed, er zit een of ander ranzig glimmend ding rond de handrem-hendel, hij heeft een spuug lelijke 'tunings' tellerbak, heeft zijn afdekplaat achter kapot gefreesd en er zit een of andere rare cover over de achterbank.
En als die auto inderdaad een nieuw blok heeft gekregen maar men dan bezuinigd heeft op de kleppendeksel, schiet mij dan maar lek dan hoef ik hem al helemaal niet meer
In deze toestand zal € 8.000,- het uiterste zijn wat iemand er voor zou moeten betalen. Het kost genoeg om dat ding weer enigszins representatief te krijgen.
En als die auto inderdaad een nieuw blok heeft gekregen maar men dan bezuinigd heeft op de kleppendeksel, schiet mij dan maar lek dan hoef ik hem al helemaal niet meer

In deze toestand zal € 8.000,- het uiterste zijn wat iemand er voor zou moeten betalen. Het kost genoeg om dat ding weer enigszins representatief te krijgen.
-
- vtec vince
- vtec vince
Ben er zojuist even gaan loeren.
1. Achterlichten zijn inmiddels vervangen voor OEM.
2. Het dak heeft een sticker dus kan (en gaat) er af.
3. Motorkap is van het merk Seibon maar wordt vervangen voor OEM.
4. Achterklep ziet er zeer strak uit op een kleine imperfectie van het carbon na onder de achterruit, aan de kant van de bijrijder en wordt vervangen voor OEM.
5. Spoiler is ook carbon maar van mindere kwaliteit als je mij vraagt. Ook deze wordt vervangen voor OEM.
6. Het zijn de OEM Recaro's opnieuw bekleed met leer. Op de foto's ziet het er afschuwelijk uit maar eerlijkheidshalve gebiedt me te zeggen dat het er wel vreselijk strak omheen zit.
7. Er zit een vreselijk lelijke afdekplaat over de achterbank maar ook deze is los en wordt vervangen.
8. De deursloten zijn dichtgemaakt ( :shock: )
9. De achterbak ziet er echt heel smerig uit.
10. De auto krijgt waarschijnlijk ook OEM 15" velgen.
11. De carbon lip gaat er voor ook af.
12. De gigantisch lelijke, witte, platte knipperlichten moeten er ook af :lol:
Al met al wordt het dus een standaard auto. Op het stuur, de gruwelijk lelijke tellerbak en de slordige achterbak na is het dan een redelijk Integra. De prijs nog iets omlaag en het is wellicht de moeite waard.
1. Achterlichten zijn inmiddels vervangen voor OEM.
2. Het dak heeft een sticker dus kan (en gaat) er af.
3. Motorkap is van het merk Seibon maar wordt vervangen voor OEM.
4. Achterklep ziet er zeer strak uit op een kleine imperfectie van het carbon na onder de achterruit, aan de kant van de bijrijder en wordt vervangen voor OEM.
5. Spoiler is ook carbon maar van mindere kwaliteit als je mij vraagt. Ook deze wordt vervangen voor OEM.
6. Het zijn de OEM Recaro's opnieuw bekleed met leer. Op de foto's ziet het er afschuwelijk uit maar eerlijkheidshalve gebiedt me te zeggen dat het er wel vreselijk strak omheen zit.
7. Er zit een vreselijk lelijke afdekplaat over de achterbank maar ook deze is los en wordt vervangen.
8. De deursloten zijn dichtgemaakt ( :shock: )
9. De achterbak ziet er echt heel smerig uit.
10. De auto krijgt waarschijnlijk ook OEM 15" velgen.
11. De carbon lip gaat er voor ook af.
12. De gigantisch lelijke, witte, platte knipperlichten moeten er ook af :lol:
Al met al wordt het dus een standaard auto. Op het stuur, de gruwelijk lelijke tellerbak en de slordige achterbak na is het dan een redelijk Integra. De prijs nog iets omlaag en het is wellicht de moeite waard.
- vtec vince
Nee, ken Freek al een tijdje en kom daar wel vaker.
Ze zullen uiteraard eerst de auto zo hebben aangeboden omdat het minder werk is. Waren al wel veel mensen naar komen kijken overigens.
Heb hem ook geadviseerd dat ding zo ver mogelijk standaard te maken, dan is het nogmaals een redelijk leuke auto!
Heb al een lijntje lopen voor de onderdelen. Mochten die (motorkap, spoiler en achterklep) los verkocht worden krijg ik een mailtje en zet ik ze hier (zonder er iets op te verdienen) te koop op het forum. Seibon kap zag er namelijk zeer strak uit! Verbaasde me eigenlijk. Kleine beschadiging bij het slotje maar dat hebben ze bijna allemaal na verloop van tijd.
Hoopte zo de mensen hier eerste keus te geven ipv een of andere Marktplaats sjonnie
Tegen die tijd heb ik meer informatie over hoe en wat.
Ze zullen uiteraard eerst de auto zo hebben aangeboden omdat het minder werk is. Waren al wel veel mensen naar komen kijken overigens.
Heb hem ook geadviseerd dat ding zo ver mogelijk standaard te maken, dan is het nogmaals een redelijk leuke auto!
Heb al een lijntje lopen voor de onderdelen. Mochten die (motorkap, spoiler en achterklep) los verkocht worden krijg ik een mailtje en zet ik ze hier (zonder er iets op te verdienen) te koop op het forum. Seibon kap zag er namelijk zeer strak uit! Verbaasde me eigenlijk. Kleine beschadiging bij het slotje maar dat hebben ze bijna allemaal na verloop van tijd.
Hoopte zo de mensen hier eerste keus te geven ipv een of andere Marktplaats sjonnie

Tegen die tijd heb ik meer informatie over hoe en wat.