Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control
-
donkeykong wrote:Je hebt ook je weg gevonden bij tegiwa??? direct bij ze bestelt, of bij all4honda?
Ik heb ze bij All4honda vandaan... Erg snelle service daar!
vtec vince wrote:amber cornerlights staat de itr goed.
sandro_db8 wrote:die corners staan echt geweldig
Ja dat vond ik ook... Stiekem toch een goede keuze geweest van Bryan haha :lol:
L4urenZ wrote:Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je de herrie van die N1 zat bent ]
Ik luister normaal deathmetal... Ik ben wel wat gewend :lol: en anders heb ik nog altijd oordopjes liggen... Maar na het ritje met Jan vind ik het wel mee vallen, het voor mij mijn plezier auto niet me dagelijks vervoer en dat scheeld heel veel :wink:*Miss_Honda* wrote:Haha, mooie foto op de taart :lol: 8)
Jup jup, enigste echte foto van mij bij me auto :lol:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Zo update
Afgelopen zaterdag een remklauw revisie uitgevoerd + de 2 achterste naven vervangen.
Ik heb hulp gehad van mr anoniem, en van Bryan.
Aangezien ik voor de aller eerste keer een remklauw revisie ging doen, en het is toch een stukje veiligheid...
Wat is er gebeurt:
Alles is grondig schoon gemaakt, wat was die troep vuil.
Alles gereviseerd.
Stalen leidingen van Goodridge gemonteerd.
Motul RBF 600 is erin gekomen.
Nieuwe naven.
En wat remt hij nou fantastisch
Gevoel is erg goed, verschil is na paar keer rijden toch wel aanzienlijk beter, en zelfs goed merkbaar aan het stuur.
Paar foto's want heb er eigenlijk niet aan gedacht om overal foto's van te maken.
Verder heb ik optionele pedalen gemonteerd, en zijn er nieuwe dakrubbers opgekomen.
En meteen nog wat foto's van de Spoon N1 gemaakt door Tonny van RSP

Afgelopen zaterdag een remklauw revisie uitgevoerd + de 2 achterste naven vervangen.
Ik heb hulp gehad van mr anoniem, en van Bryan.
Aangezien ik voor de aller eerste keer een remklauw revisie ging doen, en het is toch een stukje veiligheid...
Wat is er gebeurt:
Alles is grondig schoon gemaakt, wat was die troep vuil.
Alles gereviseerd.
Stalen leidingen van Goodridge gemonteerd.
Motul RBF 600 is erin gekomen.
Nieuwe naven.
En wat remt hij nou fantastisch

Paar foto's want heb er eigenlijk niet aan gedacht om overal foto's van te maken.

Verder heb ik optionele pedalen gemonteerd, en zijn er nieuwe dakrubbers opgekomen.
En meteen nog wat foto's van de Spoon N1 gemaakt door Tonny van RSP

The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
De N1 bevalt geweldig, geluid is echt subliem! Niks kan daar tegen op.
En dat hij zo luid is vind ik ook wel mee vallen. Ik ben een persoon die altijd echt zuinig is geweest op zijn gehoor, dus ik droeg oordopjes tijdens uitgaan, bioscoop enz, en dan vind ik een Invidia luider. Want als je constant rijd met de N1 is hij zo goed als stil.
En dat hij zo luid is vind ik ook wel mee vallen. Ik ben een persoon die altijd echt zuinig is geweest op zijn gehoor, dus ik droeg oordopjes tijdens uitgaan, bioscoop enz, en dan vind ik een Invidia luider. Want als je constant rijd met de N1 is hij zo goed als stil.
Jup en vind het model voor de ITR mooi, het is alleen wel dat als je van het gas afgaat de N1 geluid gaat vervormen als je praat, maar stoort niet echt of zo want dat is enkele seconden... (ik praat nu wel zonder ervaring met midden pijp aangezien deze morgen word gemonteerd)
-