Pop-up!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
SteefO

Pop-up!

Post by SteefO »

Waarom krijg ik tegenwoordig pop-ups (reclame rotzooi) bij het bezoeken van het Forum? En nee ik krijg het op mijn kantoor pc en daar staat geen spam op. Dit is ook alleen bij het forum en verder op geen enkele andere site...

Hebben hier meer mensen last van?
mr. X

Post by mr. X »

Yep, gelukkig heb ik Firefox want die blokt ze gelijk dus zo'n 'last' heb ik er niet van.
SteefO

Post by SteefO »

mr. X wrote:Yep, gelukkig heb ik Firefox want die blokt ze gelijk dus zo'n 'last' heb ik er niet van.

Ik kijk alleen maar met Firefox maar irriteer me er behoorlijk aan!

@Admins!:

Kunnen jullie hier iets aan doen? Dit forum gaat steeds meer richting een kermis object! Banners die werkelijk overal staan en nu weer die popup dingen. Ik vind het behoorlijk belachelijk om dit als Forum te accepteren terwijl er leden genoeg betalen voor het draaibaar houden van het forum. Hebben we dan ook nog eens dit soort amateuristische zaken nodig?

Wij hebben al niet zo'n luxe geïntegreerd forum als bijvoorbeeld CCH maar met dit soort dingen werp je de professionaliteit ook niet in de hand...
dutchfv

Post by dutchfv »

Ik sluit mer er een beetje bij aan. uitgebreide sigs worden geweerd maar ads worden toegestaan doe dat dan alleen voor onze eigen Partners,.. toch?
SteefO

Post by SteefO »

En dan nog iets, als ik op http://www.messageboard.nl/price kijk, staat er gewoon dat we voor 10 EURO MEER geen reclame hebben...

Ongelofelijk dit...
SteefO

Post by SteefO »

dutchfv wrote:Ik sluit mer er een beetje bij aan. uitgebreide sigs worden geweerd maar ads worden toegestaan doe dat dan alleen voor onze eigen Partners,.. toch?

Dat kun je je nog afvragen, hoe professioneel wil je overkomen als "DE" Benelux club. De basis begint met een grafische mooi forum/website, naar mijn mening lopen we hier nog iets op achter maar dat is minder belangrijk, het werkt in ieder geval dat staat voorop.
Tha Bla

Post by Tha Bla »

Als ik me niet vergis betalen we helemaal niets voor het forum.
Ik werk met chroom en nergens last van, de pop-ups worden geblokeerd.

Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
SteefO

Post by SteefO »

Ohja en wat staat hier als je op de knop DONEER drukt?!

"Let op! onderstaande link brengt u naar het betaal-scherm.

Namens de moderators en leden van het forum wordt u bij voorbaat bedankt voor uw bijdrage aan het hosten (incl. reclame-vrij houden) van het forum. "

hahahaha wat een giller
Ray

Post by Ray »

ja, die pop ups zijn behoorlijk kt ja
maar komt wel weer goed denk ik..?

Grtz
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
HONDA

Post by HONDA »

Tha Bla wrote:Als ik me niet vergis betalen we helemaal niets voor het forum.

Het is inderdaad een gratis forum en dus krijg je dit soort reclame uitingen. Wil je dat niet dan moet je als club zelf gaan hosten of geld betalen voor een reclame vrij forum.

Keuzes, keuzes...

Als gebruikers via het forum doneren dan krijgen de admins via Messageboard credits beschikbaar en die credits kunnen ze dan gebruiken voor allerlei doeleinden waaronder het reclamevrij maken van het forum. Als ik het me goed herinner dan werkt zoiets maar een maand of zo.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
SteefO

Post by SteefO »

Welke kosten worden dan door de leden betaald als het forum al gratis is? Die paar meetings? Wat clubartikelen?

Y = Aantal leden

Y x 30 euro= ? euro

Dan kan de reclame + pop-ups er toch wel af?
HONDA

Post by HONDA »

Geen idee, ik ben al jaren geen voorzitter/admin/lid meer. Mijn post was gebaseerd op mijn bevindingen toen ik nog o.a. admin was. In die tijd werd je nog niet doodgegooid met banners op Messageboard.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Ik zal het eens binnen het bestuur aankaarten, zelf heb ik geen last van pop-ups btw.. ookal zit ik met IE8 op mijn werk pc :)
'98 JDM Integra Type-R
SteefO

Post by SteefO »

L4urenZ wrote:Ik zal het eens binnen het bestuur aankaarten, zelf heb ik geen last van pop-ups btw.. ookal zit ik met IE8 op mijn werk pc :)

Thanks Lau!
Jo&

Post by Jo& »

SteefO ik vind de toon die je aanslaat verre van vriendelijk. Als het je niet bevalt dan kun je ons een berichtje sturen met een melding van je irritaties, een verzoek of een advies.

Het forum is gratis van messageboard.
Als je wilt weten waar het lidmaatschap geld naar toe gaat dan kun je dit op het jaarverslag zien op de ALV. Om het even kort toe te lichten uit mn hoofd:

Jaarlijkse kosten: hosten van website, bankkosten voor het hebben van een rekening, zaalhuur voor de ALV aankoop clubartikelen. Tevens af en toe een paar enveloppen en postzegels etc.

Afgelopen jaren hebben we de nieuwe kentekenplaat houders aangeschaft, gratis voor leden. En we hebben de clubkalender gemaakt, de leden hebben deze tegen kostprijs kunnen kopen.

We zijn een stichting dus we maken geen winst. Slechts een reserve in kas zoals hoort bij een stichting.

Een zelf gehost forum zullen op jouw verzoek we bespreken binnen het bestuur. Er zijn meer haken en ogen aan dan op het eerste gezicht lijkt.
SteefO

Post by SteefO »

Jo& wrote:SteefO ik vind de toon die je aanslaat verre van vriendelijk. Als het je niet bevalt dan kun je ons een berichtje sturen met een melding van je irritaties, een verzoek of een advies.

Het forum is gratis van messageboard.
Als je wilt weten waar het lidmaatschap geld naar toe gaat dan kun je dit op het jaarverslag zien op de ALV. Om het even kort toe te lichten uit mn hoofd:

Jaarlijkse kosten: hosten van website, bankkosten voor het hebben van een rekening, zaalhuur voor de ALV aankoop clubartikelen. Tevens af en toe een paar enveloppen en postzegels etc.

Afgelopen jaren hebben we de nieuwe kentekenplaat houders aangeschaft, gratis voor leden. En we hebben de clubkalender gemaakt, de leden hebben deze tegen kostprijs kunnen kopen.

We zijn een stichting dus we maken geen winst. Slechts een reserve in kas zoals hoort bij een stichting.

Een zelf gehost forum zullen op jouw verzoek we bespreken binnen het bestuur. Er zijn meer haken en ogen aan dan op het eerste gezicht lijkt.

Verre van vriendelijk? Ik val van de ene in de andere verbazing... Ik begin mijn post normaal met de vraag maar later bleek dat meer mensen hier last van hebben. Daar irriteer ik mij aan. Daarbij komt ook dat ik een beetje dubbele dingen zie (en nee aan mijn bril ligt het niet :lol :) . Aan de ene kant is het forum (messageboard) gratis, maar aan de andere kant kan er gedoneerd worden voor het verwijderen van de reclame. Tot mijn verbazing zie ik alleen maar reclame.

Ik ben overigens, zoals je kunt lezen, niet de enige die het vervelend vind.

Met mijn overigens goed bedoelde kritiek probeer ik de professionaliteit van het forum (+bestuur) centraal te stellen voor het goed functioneren. Ik wil hiermee zeggen dat als er zaken gebeuren of waargenomen kunnen worden door andere gebruikers hier actie op ondernomen moet worden. Ik had echter verwacht dat het mee zou vallen maar na een beetje rondneuzen staan er zaken die of aangepast moeten worden of waar duidelijkheid over gegeven zal moeten worden.

Ik ben mij bewust van de kosten die bij een stichting horen en jaarlijks terugkomen. Ik hoop echter dat iets simpels als geen reclame toch wel gemakkelijk op te lossen is.

Groet, Stefan
HONDA

Post by HONDA »

Voor alle duidelijkheid, geld wat je via het forum doneert gaat naar Messageboard en niet naar de Type-R club.
Ralf-ttt

Post by Ralf-ttt »

Zeer irritante popups, ik open de website nu ook niet meer op het werk. Ik ken geen enkel ander forum dat dit heeft. De ads zijn ook nog eens van het niveau 0......
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Ik snap er dan helemaal geen bal van.
Ik zit zowel met IE8 als IE7 als Firefox 3 op het forum.
Maar heb echt nergens last van...
'98 JDM Integra Type-R
trebboR

Post by trebboR »

Nergens geen last van, mensen die Firefox gebruiken, deze even installeren: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... lock-plus/

Geen reclame meer op Youtube (voor een filmpje) geen andere rare pop-ups en reclame.
Locked