origineel Nederlands integra s
origineel Nederlands integra s
ik wil eigenlijk wel is weten hoe veel origineel Nederlands integra s er zijn geleverd misschien kunnen jullie hier antwoord op geven 

Re: origineel Nederlands integra s
remco dc2 wrote:ik wil eigenlijk wel is weten hoe veel origineel Nederlands integra s er zijn geleverd misschien kunnen jullie hier antwoord op geven![]()
Ik neem aan dat je Type-R integra's bedoeld ?
Officieel zijn exacte cijfers niet bekend; Volgens mij zijn ze geleverd tot 2001 en wordt er een aantal gefluisterd van plusminus 70 .......
Correct me if I am wrong ..... :-)
ja ik bedoel integra Type R ja
ik dacht zelf dat er rond de 60 geleverd zijn maar officieel cijfers kan ik nergens vinden
ik dacht zelf dat er rond de 60 geleverd zijn maar officieel cijfers kan ik nergens vindenRe: origineel Nederlands integra s
remco dc2 wrote:ja ik bedoel integra Type R jaik dacht zelf dat er rond de 60 geleverd zijn maar officieel cijfers kan ik nergens vinden
60 ITR?
Je bedoeld eerder 60 ATR's.....
ik dacht 60 integra s ik kan het mis hebben hoor 

- Gaskleppie
Yep, die zwarte is officieel een duitse maar nooit op duits kenteken gestaan. Op verzoek is hij direct naar Nederland gehaald en daar heeft hij zn eerste kenteken gekregen.
- CTR-Voorburg
En volgens mij rijdt Jan Scholma uit Assen daarin!
het zal wel mooi zijn als we alle serie nummers krijgen van de origineel Nederlanders integra s
70 witte zijn er geleverd, er is 1 rode geruild van België met een witte van NL, en er 1 rode en 1 zwarte geruild van Duitsland met 2 witte van NL... Namens Honda Nederland.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!