creez
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
DE jouwe is zeker niet verlaagd?
Maare,
Het maakt wel zeker uit of je met 17 of 15 inch rijd. Ondanks de zelfde diameter veert een 15 inch band altijd meer in bij drempels wat er vaak net voor zorgt dat je je header net wel raakt.
17 Inch geeft dan vaak net geen problemen.
Ik heb er s'winters als ik op 15 inch ook meer last van dat ik iets raak.
Maare,
Het maakt wel zeker uit of je met 17 of 15 inch rijd. Ondanks de zelfde diameter veert een 15 inch band altijd meer in bij drempels wat er vaak net voor zorgt dat je je header net wel raakt.
17 Inch geeft dan vaak net geen problemen.
Ik heb er s'winters als ik op 15 inch ook meer last van dat ik iets raak.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
ik moet een itr hebben, jdm neusje krijg ik deze week een prijs te horen...
nieuw
maar inderdaad, waarom niet, OEM ronde dingen vind IK niet mooi, JDM neus wel... en dat zou meteen het enige zijn wat ik echt voor de looks doe (niet zoals bij de civic de OEM bumperlipjes etc, die meuk heb je bij een ITR gewoon niet nodig)

nieuw

maar inderdaad, waarom niet, OEM ronde dingen vind IK niet mooi, JDM neus wel... en dat zou meteen het enige zijn wat ik echt voor de looks doe (niet zoals bij de civic de OEM bumperlipjes etc, die meuk heb je bij een ITR gewoon niet nodig)
Gaskleppie wrote:DE jouwe is zeker niet verlaagd?
Maare,
Het maakt wel zeker uit of je met 17 of 15 inch rijd. Ondanks de zelfde diameter veert een 15 inch band altijd meer in bij drempels wat er vaak net voor zorgt dat je je header net wel raakt.
17 Inch geeft dan vaak net geen problemen.
Ik heb er s'winters als ik op 15 inch ook meer last van dat ik iets raak.
Ja ik heb even gekeken die hytech is een stuk beter kwa vorm , die peak is 2 pijpjes op elkaar. Het kan ook heel goed aan de veren liggen die gewoon tever willen inveren.
Dat is een DVD van 8 jaar terug... de veren/schokbreker fabrikanten blijven niet stil staan qua ontwikkeling.
Je gelooft toch niet dat ze tegenwoordig geen betere suspension kunnen ontwikkelen dan die van een 10 jaar oude wagen.
Je gelooft toch niet dat ze tegenwoordig geen betere suspension kunnen ontwikkelen dan die van een 10 jaar oude wagen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Dat is een DVD van 8 jaar terug... de veren/schokbreker fabrikanten blijven niet stil staan qua ontwikkeling.
Je gelooft toch niet dat ze tegenwoordig geen betere suspension kunnen ontwikkelen dan die van een 10 jaar oude wagen.
Zijn wij de kenners of hun ?? De fabrikanten willen ook wat verdienen eraan en maken susp voor allerlei modelen en niet specifiec voor 1 model.
Je hebt het over kenners van 10 jaar terug Erick... kom nou toch, vroeger dachten de kenners ook dat de wereld plat was.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
frank, dat is redelijk normaal bij een JDM setup... die yanks flikkeren achter juist hardere veren om de auto neutraal / overstuurd te maken... In japan zie je vaak Cusco torsiestangen etc... om de kont meer te laten gaan...
Ik heb de Flex ook altijd op f8r4 staan (16 = zachtste, 0 = hardste) en dan issie (zonder sway achter dus) lekker neutraal voor mijn gevoel.
ee8 heeft met nogal wat suspension mods de Flex op f7r5 staan, iets harder voor en iets zachter achter, omdat de auto zelf al wat neutraler zal zijn...
Ik heb de Flex ook altijd op f8r4 staan (16 = zachtste, 0 = hardste) en dan issie (zonder sway achter dus) lekker neutraal voor mijn gevoel.
ee8 heeft met nogal wat suspension mods de Flex op f7r5 staan, iets harder voor en iets zachter achter, omdat de auto zelf al wat neutraler zal zijn...