Mooie ITR en Leuke goodies. Dat waren mijn oude goodies en zo te zien zitten er ook nog de EXTRA massakabels op die ik had. Zo is alles weer terug op het forum, me auto en nou ook me goodies.
Vraag me wel sterk af wat voor olie er in die bak zit , die gaat er dus ook nog deze week uit, tevens moeten de remblokken asap vervangen worden gaskleppie heeft ze opgerookt :P
Fronts zijn tegenwoordig voor steeds minder te krijgen en ik heb zo'n vermoeden dat b16a1 dat ook doorheeft. Moet uiteraard wel een HID frontend :wink: De onderdelen zoals subframe zijn gewoon nieuw te krijgen voor goed geld.
Mijn eerste 'zorg' met deze R is dat hij gewoon helemaal goed rijdt en afgesteld wordt. Cosmetics ben ik altijd toch wel onbewust mee bezig :P
ITR1689 wrote:Die velgen onder de Civic kunnen ook mooi terug naar zijn plek...
Wie weet :wink: ligt meer aan de koper van de civic / onderstel , persoonlijk vind ik 15 net te klein onder een R en met een Peak Performance 4-1 header gaat dat echt niet werken :-)
ITR1689 wrote:Die velgen onder de Civic kunnen ook mooi terug naar zijn plek...
Wie weet :wink: ligt meer aan de koper van de civic / onderstel , persoonlijk vind ik 15 net te klein onder een R en met een Peak Performance 4-1 header gaat dat echt niet werken :-)
Let wel: velgdiameter en wagenhoogte hebben weinig met elkaar te maken. Het gaat puur om de banddiameter.
Als je echt wil weten hoe een ITR hoort te rijden, dan moet je de originele velgen uitproberen.
creez wrote:Wie weet :wink: ligt meer aan de koper van de civic / onderstel , persoonlijk vind ik 15 net te klein onder een R en met een Peak Performance 4-1 header gaat dat echt niet werken :-)
hoezo gaat peak header en 15" velgen niet werken dan :?:
ik rij er namelijk zelf ook mee op 15" velgen :wink:
en heb nog nooit last gehad dat iets niet werkt