Ik ben op dit moment aan het kijken voor nieuwe remmen.
Nu ga ik voor nieuwe schijven en blokken doen, want dat is allemaal bijna op.
Achter wilde ik hetzelfde doen, maar ik zie dat het daar allemaal wel meevalt. De schijven achter zijn nog lekker dik, dus hoef ik niet te vervangen. Maar de blokken, daar gaat dit topic over

Voor komt er zeker Ferodo DS2500 op. Achter heb ik momenteel OEM, of namaak spul. Geen idee, boeit me ook niet echt om eerlijk te zijn, want zal qua performance niet veel schelen.
Maar daar zit meteen het probleem: Hoe erg is het, om voor een verbetering te doen en achter niet? Ik weet dat het normaal weinig uitmaakt, omdat de meeste remdruk toch op de voorwielen zit.
Maarrr.... hoeveel zal het doen voor de rembalans?
Even in het achterhoofd houdende, dat ik met de nieuwe 'setup' vast wel een keer op het circuit terecht zal komen

Dus: nieuwe remblokken, voor verbetering, hoe erg wordt de balans verpest door achter OEM te blijven?
PS: ja er komen meteen staalomvlochten leidingen
PPS: AUB geen snuggere opmerkingen dat het altijd beter is om achter ook te verbeteren, want dat snap ik ook wel... Maar het is een nutteloze verbetering als het qua verschil niet merkbaar is (voor mij met mijn huidige rijkunsten) en als het betekent dat ik 75% goede blokken weg moet gooien...