Het Japanse Autosport Festival 2009 word weer op Assen gegeven dit jaar.

http://www.japanseautosportfestival.nl/ ... /home.html
Op zondag 13 september 2009 vind de nieuwe editie van het Japans Autosport Festival plaats op het TT-circuit te Assen. Hét festival voor de sportieve Japanse automerken, waarbij iedereen met een (getunede) Japanse bolide welkom is.
Ook wij hebben ons weer ingeschreven als club dus ik wil graag weten wie op de paddock wil staan. De paddockplaatsen zijn uiteraard alleen voor clubleden bestemd. Dit is ons enige show & shine evenement dus ik hoop op zoveel mogelijk inschrijvingen.
Toegang tot de paddock is alleen mogelijk met een club paddock kaart. Toegang tot het event is 16,- op vertoon van je club pas of paddock kaart 14,-
**Members Only**
Voor de mensen die zondag morgen er naar toe gaan maak ik een apart lijstje als ik weet wie een Hotel neemt en wie niet zodat we weer op een paar plaatsen kunnen afspreken en samen naar Assen rijden.
Paddock:
1.Frans ATR
2.Miguel CTR
3.Dave CTR
4.Martin & Brenda O. ITR
5.Lucas, Anna, Ray & Dennie CTR
6.Raymond & Liset ATR
7.Jan ITR
8.Martijn & Ilona ITR
9.Bertijn & Hester ITR
10.Frank & vrouw met de geweldige kersen taart ITR
11.Robin & Eveline ITR
12.Martin ITR
13.Mike ITR ovb
14.Urvin CTR
15.Marcel + 1 CTR
16.Wim CTR
17.Erwin CTR
18.Mike ITR
19.Maarten VRR
20.Gerard & Dimer ATR
21.Vincent ATR
22.Benjamin CTR/ITR
23.-Martijn CTR
-----------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Dames/Heren,
Zondag morgen 13 september 2009 verzamelen bij het vd Valk Hotel Assen voor uitgifte van de Paddock kaarten tussen 08:00-08:30.
Verzamel Adres:
Van der Valk Hotel Assen
Balkenweg 1
9405 CC Assen
Let op!
Zorg dat u op tijd hier aanwezig bent ivm het uitgeven van de kaarten.
Ik houd weer de lijst bij dus loop even bij me langs bij aankomst.
----------------------------------------------------------------------------------