Schijven laten afdraaien
Schijven laten afdraaien
Kan hierbij iets heel erg fout gaan? Zijn er mensen met ervaringen?
Ik wil graag de schijven van de 5 lug conversie die ik heb liggen laten afdraaien omdat het op een schijf nodig is en ik er DS2500 blokken op wil leggen zodat ze gelijk mooi op elkaar in kunnen slijten.
De conersie ligt los en ik wilde de schijven eraf halen maar ik weet dat sommige bedrijven de mogelijkheid hebben ze af te draaien als de schijven gewoon op de auto zitten.
Wat is beter of is er geen verschil?
Kan er iets heel erg verkeerd gaan tijdens het afdraaien of kan elke 'debiel' het?
Zijn er mensen met ervaring?
Heeft er iemand een goed adres om dit te doen?
Wat zijn de richtprijzen ongeveer?
Mijn dank is groot voor alle input!
En hoe krijg ik ooit die schroefjes vast waarmee de schijven vast zitten?
Ik wil graag de schijven van de 5 lug conversie die ik heb liggen laten afdraaien omdat het op een schijf nodig is en ik er DS2500 blokken op wil leggen zodat ze gelijk mooi op elkaar in kunnen slijten.
De conersie ligt los en ik wilde de schijven eraf halen maar ik weet dat sommige bedrijven de mogelijkheid hebben ze af te draaien als de schijven gewoon op de auto zitten.
Wat is beter of is er geen verschil?
Kan er iets heel erg verkeerd gaan tijdens het afdraaien of kan elke 'debiel' het?
Zijn er mensen met ervaring?
Heeft er iemand een goed adres om dit te doen?
Wat zijn de richtprijzen ongeveer?
Mijn dank is groot voor alle input!
En hoe krijg ik ooit die schroefjes vast waarmee de schijven vast zitten?
-
-
- vtec vince
Sorry guys, internet ligt er thuis uit waardoor ik alles (ook school gerelateerde zaken) op mijn iPhone mag opzoeken. Dat is minder makkelijk en gaat stukken minder snel.
Er zit genoeg 'vlees' op de schijven om ze te kunnen afdraaien.
Ik weet niet wat nieuwe schijven kosten maar waarschijnlijk nog altijd meer dan het laten afdraaien? Je mag het altijd eens uitzoeken DK!
Reactie van LCR snap ik niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet.
Ik bedoelde inderdaad losdraaien, excuses!
Meestal zitten die krengen muurvast en heb je weinig grip. Zo' slagschroevendraaier heb ik al vaker over gehoord maar nog nooit gezien. Zal eens kijken en morgen bel ik de dealer wel of ze kunnen afdraaien, mits iemand een adres heeft?
Er zit genoeg 'vlees' op de schijven om ze te kunnen afdraaien.
Ik weet niet wat nieuwe schijven kosten maar waarschijnlijk nog altijd meer dan het laten afdraaien? Je mag het altijd eens uitzoeken DK!
Reactie van LCR snap ik niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet.
Ik bedoelde inderdaad losdraaien, excuses!
Meestal zitten die krengen muurvast en heb je weinig grip. Zo' slagschroevendraaier heb ik al vaker over gehoord maar nog nooit gezien. Zal eens kijken en morgen bel ik de dealer wel of ze kunnen afdraaien, mits iemand een adres heeft?
-
- vtec vince
-
zijn gewone integra dc2 schijven toch 5 gaats??
schijven voor mijn dc5 voor kosten ongeveer 50 pond per stuk inc btw!!
achter 45 pond per stuk!! dat is oem honda
dus ik kan me niet voorstellen dat die van jou duurder zijn dan dat!!
afdraaien kost minimaal 25 euro per stuk ofzo dacht ik, maar je heb je ook minder oppervlak
schijven voor mijn dc5 voor kosten ongeveer 50 pond per stuk inc btw!!
achter 45 pond per stuk!! dat is oem honda

dus ik kan me niet voorstellen dat die van jou duurder zijn dan dat!!
afdraaien kost minimaal 25 euro per stuk ofzo dacht ik, maar je heb je ook minder oppervlak

-
mr. X wrote:De dealer kon alleen vóór afdraaien en nieuw kopen is geen optie.
€ 225,- per stuk voor,
€ 125,- per stuk achter.
Ik weet niet zeker welke afmetingen ze hebben, DK, maar ik dacht 282/262.
DC2 is 282mm voorkant met, 23mm dik, 47.1mm hoog, 70.2 centreerdiameter. Achterkant is 262mm, meer weet ik niet

mr. X wrote:De dealer kon alleen vóór afdraaien en nieuw kopen is geen optie.
€ 225,- per stuk voor,
€ 125,- per stuk achter.
Ik weet niet zeker welke afmetingen ze hebben, DK, maar ik dacht 282/262.
Ik ook niet,maar ik weet wel dat het een HOOP geld is.Gewoon nieuw bestellen in the States nu de dollar lekker low is....