Hij heeft zelfs een lift zodat een kant van de auto omhoog gaat, dan rolt de auto zo naar buiten. Speciaal gemaakt zodat hij de auto binnen niet hoeft te starten. Geniaal
Dimer wrote:Hij heeft zelfs een lift zodat een kant van de auto omhoog gaat, dan rolt de auto zo naar buiten. Speciaal gemaakt zodat hij de auto binnen niet hoeft te starten. Geniaal
Geniaal... hoe krijgt hij hem binnen?
Verder de perfecte garage! Als ik mijn garage ooit opgeruimd heb, komt er ook een zithoekje om een beetje naar de auto te kijken
Dimer wrote:Hij heeft zelfs een lift zodat een kant van de auto omhoog gaat, dan rolt de auto zo naar buiten. Speciaal gemaakt zodat hij de auto binnen niet hoeft te starten. Geniaal
Geniaal... hoe krijgt hij hem binnen? Verder de perfecte garage! Als ik mijn garage ooit opgeruimd heb, komt er ook een zithoekje om een beetje naar de auto te kijken
Duwen? Ik weet het eigenlijk niet...
Maar dit is niet alleen zijn garage, dit is zijn huiskamer
Geniaal... hoe krijgt hij hem binnen? Verder de perfecte garage! Als ik mijn garage ooit opgeruimd heb, komt er ook een zithoekje om een beetje naar de auto te kijken
Duwen? Ik weet het eigenlijk niet...
Maar dit is niet alleen zijn garage, dit is zijn huiskamer
Heb hier over ooit een documentaire gezien, hij komt aangereden en net voordat hij binnen rijd zet hij de auto uit en rolt zo naar binnen, en idd als hij weg wil dan gebruikt hij de lift zodat hij eruit rolt :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!