Rechts achter stinkt naar rubber
Rechts achter stinkt naar rubber
Hallo,
Als ik de auto goed warm heb gereden gaat hij rechts achter stinken naar rubber, hoe warmer ik hem rij (vtec) hoe harder hij gaat stinken...
Dit ruik je alleen als je buiten de auto staat...
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Groetjes,
Rikky.
Als ik de auto goed warm heb gereden gaat hij rechts achter stinken naar rubber, hoe warmer ik hem rij (vtec) hoe harder hij gaat stinken...
Dit ruik je alleen als je buiten de auto staat...
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Groetjes,
Rikky.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Arno wrote:De banden? :razz:
Oh dat zou het mischien wel kunnen zijn :lol:
CyRaX wrote:Uitlaatophangrubber die los zit, en dus tegen een heet deel van je uitlaat hangt?
Ik betwijfel het opzich wel want de uitlaat hangt goed vast. Maar ik zal er eens naar kijken als hij weer boven de put staat :wink:
Groetjes,
SteefO wrote:Misschien ben je tijdens het rijden over een plastic zak gereden wat onder de auto ergens zit? Heb dat zelf ook een keer gehad, dacht dat ik een brandje ergens had! hahah
Hij zat bij mij net boven de uitlaat... :P
Whaha dat is klote :lol: maar het stinkt inderdaad net zo ja, ik zal straks eens kijken :wink:
Met mn EP3 heb ik het ook wel dat mn auto beetje naar rubber enz ruikt als ik flink gegast heb.
Persoonlijk denk ik dat het een combinatie is van warme remmen, warme banden, misschien verbrand hij net wat meer olie die je uit je uitlaat gooit en dus ruikt, binnenkant van je motor+uitlaat systeem wordt ff uitgebakken, de auto die in zn geheel (motorisch) veel warmer is dan normaal en dus evt aangekoekte olie, vuil etc gaat verwarmen.
Persoonlijk denk ik dat het een combinatie is van warme remmen, warme banden, misschien verbrand hij net wat meer olie die je uit je uitlaat gooit en dus ruikt, binnenkant van je motor+uitlaat systeem wordt ff uitgebakken, de auto die in zn geheel (motorisch) veel warmer is dan normaal en dus evt aangekoekte olie, vuil etc gaat verwarmen.
-
SteefO wrote:Misschien ben je tijdens het rijden over een plastic zak gereden wat onder de auto ergens zit? Heb dat zelf ook een keer gehad, dacht dat ik een brandje ergens had! hahah
Hij zat bij mij net boven de uitlaat... :P
Heb ik een paar maanden terug ook gehad; Duurde 2 dagen voordat ik doorhad dat er een stuk plastic aan mijn kat hing; Ik ruik het nu af en toe nog ......