CTR stopt...!
- vtec vince
Ik zag het al aankomen. een auto met G-label kan niet meer!
Althans volgens sommige euro parlementariers, maar wel de grote schoorstenen van Fabrieken elektra centrales enz.
Andere Landen blijven vervuilen,Tonnen olie in de Golf van mexico, en India en China vervuilende economieen op groei.
Olie en gas wat niet gebruikt worden die 24 uur per dag worden verbrand in de Emiraten koeweit,Nigeria,Rusland,Brazilie,Venezuela enz.
En niet te bedenken de illegalle bosbekaping wat ook zorgt voor meer uitstoot van de CO2
Ga die maar eens stoppen,
Ik vraag me af, of de Leon Cupra enz ook hierdoor zullen verdwijnen
Althans volgens sommige euro parlementariers, maar wel de grote schoorstenen van Fabrieken elektra centrales enz.
Andere Landen blijven vervuilen,Tonnen olie in de Golf van mexico, en India en China vervuilende economieen op groei.
Olie en gas wat niet gebruikt worden die 24 uur per dag worden verbrand in de Emiraten koeweit,Nigeria,Rusland,Brazilie,Venezuela enz.
En niet te bedenken de illegalle bosbekaping wat ook zorgt voor meer uitstoot van de CO2
Ga die maar eens stoppen,
Ik vraag me af, of de Leon Cupra enz ook hierdoor zullen verdwijnen
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
- Gaskleppie
laten we dan maar niet beginnen over het feit dat handel heilig is. Dus dat zelfs Nederlandse garnalen in Marokko gepeld worden en hier weer op de markt komen moeten we allemaal maar normaal vinden. Hoezo onnodig transport?
En dat we hier nu 5 nieuwe kolen centrale's gaan bouwen? Lekker schoon allemaal. Maar de burgerlul mag echt niks meer vervuilen hoor!
En dat we hier nu 5 nieuwe kolen centrale's gaan bouwen? Lekker schoon allemaal. Maar de burgerlul mag echt niks meer vervuilen hoor!