Alle informatie & nieuws berichten over Honda
nickR
Posts: 322 Joined: Tue Sep 01, 2009 9:05 pm
Post
by nickR » Thu Aug 12, 2010 8:53 pm
Vandaag was het zover,na lang wachten eindelijk m'n BBK eronder.
Ik vind het erg cool staan en 't remmen wordt steeds beter.
See for yourself :lol:
URL=http://img638.imageshack.us/i/img1662j.jpg/]
[/URL]
bas5th
Posts: 106 Joined: Tue Jan 26, 2010 8:21 pm
Post
by bas5th » Thu Aug 12, 2010 8:57 pm
Idd staat erg goed.
Gaaf ook dat die klauw zo weinig speling heeft met de velg.
Sincx
Posts: 893 Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am
Post
by Sincx » Thu Aug 12, 2010 9:04 pm
nice ! Staat heel leuk enzo maar veel belangrijker....remt het ook echt beter dan met een standaard caliper ?
En JBT, kost dah ?
nickR
Posts: 322 Joined: Tue Sep 01, 2009 9:05 pm
Post
by nickR » Thu Aug 12, 2010 9:08 pm
Ik moet de blokken nog inremmen,maar het verschil was al duidelijk.
Er gaan wel weer Ferodo DS2500 blokken onder, dan zal het verschil nog meer zijn.
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Thu Aug 12, 2010 9:14 pm
Zijn ze achter nu niet vreselijk klein? Verstoort dit je rembalans niet?
Ziet er wel dik uit. Ik hou wel van grote remmen, goede upgrade.
eteuben
Posts: 1781 Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:
Post
by eteuben » Thu Aug 12, 2010 9:18 pm
Als ze toch aan de beurt zijn een mooie upgrade, moet er zelf volgend jaar pas over nadenken...
LaurenZ
Posts: 2858 Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:
Post
by LaurenZ » Thu Aug 12, 2010 10:19 pm
Erg vet...
Moeten die gleuven in de schijven niet de andere kant op wijzen eigenlijk ?
Want de ene zegt van wel, maar 50% monteert ze zoals jij ze hebt zitten 8)
'98 JDM Integra Type-R
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Thu Aug 12, 2010 10:27 pm
L4urenZ wrote: Erg vet... Moeten die gleuven in de schijven niet de andere kant op wijzen eigenlijk ? Want de ene zegt van wel, maar 50% monteert ze zoals jij ze hebt zitten 8)
Dan zou je 2 verschillende schijven moeten hebben...en de groeven wijzen dezelfde kant op zo te zien.
Dit zijn 2 identieke schijven volgens mij.
Vandaar dat er 1 goed lijkt te zitten en de ander verkeerd om.
Maar mooie upgrade hoor!!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
nickR
Posts: 322 Joined: Tue Sep 01, 2009 9:05 pm
Post
by nickR » Thu Aug 12, 2010 11:09 pm
@vtec vince & @L4urenZ
Jullie hadden het goed gezien,er zat idd een schijf verkeerd en daar had ik een foto van genomen ( en geplaatst ) zoals één van de eerste foto's.
De laatste foto is goed,de richting van de sleuven moet zo zijn dat het vuil tijdens het draaien eruit geslingerd kan worden en het niet mee de klauw inneemt.
Fout,
Goed,
real187
Posts: 296 Joined: Mon Aug 18, 2008 6:53 am
Post
by real187 » Thu Aug 12, 2010 11:11 pm
nickR wrote: maar het verschil was al duidelijk.
weet je zeker dat het niet psychisch iets is :wink:
dus dat je harder probeert door/in te trappen. :roll:
ziet er wel fokin goed uit. :lol:
Rikky
Posts: 3487 Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm
Post
by Rikky » Fri Aug 13, 2010 7:21 am
Ziet er goed uit!! Moet bij mij ook nog gebeuren...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
LaurenZ
Posts: 2858 Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:
Post
by LaurenZ » Fri Aug 13, 2010 7:31 am
nickR wrote: @vtec vince & @L4urenZ Jullie hadden het goed gezien,er zat idd een schijf verkeerd en daar had ik een foto van genomen ( en geplaatst ) zoals één van de eerste foto's. De laatste foto is goed,de richting van de sleuven moet zo zijn dat het vuil tijdens het draaien eruit geslingerd kan worden en het niet mee de klauw inneemt.
IK dacht juist dat het andersom moest. Even vergeten van wie ik dat had..
'98 JDM Integra Type-R
Honda-ATR
Posts: 157 Joined: Sun Sep 26, 2004 8:19 pm
Post
by Honda-ATR » Fri Aug 13, 2010 8:24 am
L4urenZ wrote: nickR wrote: @vtec vince & @L4urenZ Jullie hadden het goed gezien,er zat idd een schijf verkeerd en daar had ik een foto van genomen ( en geplaatst ) zoals één van de eerste foto's. De laatste foto is goed,de richting van de sleuven moet zo zijn dat het vuil tijdens het draaien eruit geslingerd kan worden en het niet mee de klauw inneemt.
IK dacht juist dat het andersom moest. Even vergeten van wie ik dat had..
Beide manieren zijn mogelijk.
Het is hoe je de set wil gebruiken, tegen de richting in de aggresieve set up. Met de richting mee is de normale setup (zie uitleg hieronder)
vtec vince
Posts: 2751 Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Post
by vtec vince » Fri Aug 13, 2010 9:58 am
intressant zeg, dat was me ook niet bekend...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
LaurenZ
Posts: 2858 Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:
Post
by LaurenZ » Fri Aug 13, 2010 9:59 am
Gaaf stukje idd.
Thnx.
'98 JDM Integra Type-R
hardcorehonda
Posts: 294 Joined: Thu May 20, 2004 12:42 pm
Contact:
Post
by hardcorehonda » Fri Aug 13, 2010 11:34 am
mooi spull en die remmen zul je wel heerlijk kunnen doseren!!!
Wellicht een vreemde vraag...
Wat heb je met je oude klauwen/schijven gedaan?
nickR
Posts: 322 Joined: Tue Sep 01, 2009 9:05 pm
Post
by nickR » Fri Aug 13, 2010 2:33 pm
Ben vandaag even terug naar de garage geweest,want ik vond de remdruk niet naar m'n zin. Alles wederom ontlucht en nu REMT ie pas,gottemotte :lol: :lol:
Als ik nu maar even het pedaal aanraak voel je pas wat je eronder heb hangen. Er komen nu alleen nog JBT schijven achter voor het mooie,haha.
Je blijft bezig met zo'n auto :cry:
@hardcorehonda De schijven waren aan vervanging toe en de remklauwen die bewaar ik.
donkeykong
Posts: 1466 Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Post
by donkeykong » Fri Aug 13, 2010 5:18 pm
goeie upgrade gozer, zouden meer moeten doen
Arno
Posts: 1069 Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:
Post
by Arno » Fri Aug 13, 2010 11:43 pm
Whats up met die rooie spiegels, het is geen Abarth :razz:
slydawg
Posts: 3684 Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm
Post
by slydawg » Sat Aug 14, 2010 7:56 am
Goeie upgrade Nick!