Bij mijn garage kan ik geen Bridgestone potenza s re 010 meer krijgen voor het nieuwe jaar. Is er nog zo n vergelijkbare band,eventueel een ander merk?
integra wrote:Er is geen altenatief. bridgestone maakt niets sportief meer in 15 inch.
De garage waar mijn auto nou staat te wachten op goedkeuring, omdat er nog 2 nieuwe banden om moeten zei dat de re 010 er in het nieuwe jaar wel weer waren. Maar dat klopt dus niet want ze worden niet meer gemaakt?! En Toyo?
Hoor dus net dat er geen Potenza meer gemaakt worden in de maat 195/55/15. Deze is vervangen door de Turanza, deze heeft meer comfort (lees minder stijve bandwangen). Mijn ITR staat nu voor de deur met een lekke band dus dacht even een paar nieuwe erop te doen maar nu word het wel erg lastig een vervanger te zoeken voor de RE010.
Iemand een tip?
Delta_lima wrote:Bridgestone Potenza RE-01R of de Dunlop Starspec
Links de RE-01R, rechts de Starspec
paar recensie's van de Dunlops gelezen... die bandjes lijken best goed te zijn.
Enig idee waar te verkrijgen en wat een setje zou kosten in 205/50-15 ?
Ik heb op mijn civic coupe de t1r gehad, met droog weer heb je goed grip. In de regen / nat wegdek moet je rustig aan doen, dan zijn ze niks. En op circuit had ik al erg snel last dat ze gingen smeren.
Ik zou ze niet nog eens kopen.. Voor mijn nieuwe velgen (15inch) neig ik op het moment naar de yokohama parada spec 2.