ik zeg DOEN!!

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

ik zeg DOEN!!

Post by iVTEC-fab »

User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

http://www.autojunk.nl/2011/04/bmw-1-serie-m-coupe-2

Lol, dat is voor mijn deur. Heb ook zelf wat foto's gemaakt, wagen stond er twee dagen of zo.
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

WIJ ZEGGEN POEN!!!!!!
:lol:
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Meestal is die duitse porn een beetje apart maar deze is echt wel lekker en gaat keihard!! :lol:
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

De 1M is nu al sneller als de huidige M3 en E46 CSL dus deze wordt wel heel bruut dan.
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Its not nearly as fast as the CSL mate, doubt if its even faster then the E90M3.

CSL did a 7:50 on the Nordschleife.
E90 M3 a 8:05

I think the 1m will be somewhere between the e46 M3 and the E90 M3.

It sure has potential though!
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

8.12 op de ring voor de 1M
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Lekker dan, ik dacht laatst te hadden gelezen dat ie sneller was! Ach ja, hij moet natuurlijk wel onder blijven doen voor zn grote broers :razz:
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

Benjdmin wrote:Its not nearly as fast as the CSL mate, doubt if its even faster then the E90M3.

CSL did a 7:50 on the Nordschleife.
E90 M3 a 8:05

I think the 1m will be somewhere between the e46 M3 and the E90 M3.

It sure has potential though!


Klopt, dat komt puur door de vermogensverschillen op de rechte stukken.
Op Hockenheim zit er 0,1 verschil tussen de 1M en de M3

M3 CSL (E46): 1:13.50
M3 (E92): 1:14.00
1M: 1:14.10
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Die paar sec op een baan van 20 km zou ik me niet druk om maken...
En 0,1 sec op hockenheim...sja , waar hebben we het dan over?

Freude am fahren gaat het toch om?!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Mis wel privacy glass...
User avatar
ChristopheR
Posts: 455
Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm

Post by ChristopheR »

Ff dit topic van onder het stof uithalen. In t weekend heb ik voor het eerst een 1M gezien en gehoord in de omg van st-truiden. Het is een indrukwekkende auto en het geluid van de motor was ook wel mooi. Het was er ééntje in van dat oranje. Maar mooi was de 1M helemaal niet. Veel te brede wielkasten, te grote bumpers, de 4 uitlaten waren er over. Het lijkt wel of hij niet in proportie is. Ik heb het liever subtieler. Qua uiterlijk was ik al helemaal niet zo een fan van de M-reeksen, qua prestaties natuurlijk wel. Ik heb het liever subtieler, dan liever een 130i of 335i/d.
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Het is een compact 3 serie on steroids :D , ziet er wel grappig uit alleen iets over "the top"

Kwam toevallig gister onderweg naar huis een 135 coupe tegen, 300PK :o
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

wesjes wrote:Het is een compact 3 serie on steroids :D , ziet er wel grappig uit alleen iets over "the top"

Kwam toevallig gister onderweg naar huis een 135 coupe tegen, 300PK :o


EDIT; 306 Pk :roll: :lol:

cilinders 6, in lijn
cilinderinhoud 2979 cc
boring x slag 84,0 x 89,6 mm
compressieverhouding 10,2 :1
max. vermogen 225 kW (306 pk) 5800 tpm
max. koppel 400 Nm 1300 tpm

topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,3 s

zalige specs
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

iVTEC-fab wrote:
wesjes wrote:Het is een compact 3 serie on steroids :D , ziet er wel grappig uit alleen iets over "the top"

Kwam toevallig gister onderweg naar huis een 135 coupe tegen, 300PK :o


EDIT]

Wel weer met turbo
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

jep

De 3 liter ongeblazen (330i) komt niet verder dan 265 pk's.
Overigens is hij vrijwel evensnel als de 335i als je ze naast elkaar zet.

de 335i komt alleen even net iets eerder van zijn plek door de enorme bult aan koppel. als de 330i eenmaal op toeren is, zijn ze gelijk aan elkaar.
Locked