zal hier zoiezo eens een foto van maken, mijn buitenkant koplamp word helemaal dof op de een of andere manier, net of iemand er met schuurpapier op gezeten heeft.
Als ze echt dof zijn of vol zitten met steenslag kan je ze een keer wetsanden en polijsten om ze weer strak te krijgen. Dit kan je natuurlijk niet te vaak doen. Daarna wel voorzien van bescherming anders zijn ze zo weer dof.
fikske wrote:zal hier zoiezo eens een foto van maken, mijn buitenkant koplamp word helemaal dof op de een of andere manier, net of iemand er met schuurpapier op gezeten heeft.
fikske wrote:zal hier zoiezo eens een foto van maken, mijn buitenkant koplamp word helemaal dof op de een of andere manier, net of iemand er met schuurpapier op gezeten heeft.
wellicht te polijsten???
Meguiars PlastiX. Werkt super
x2 misschien met water/waterproef schuurpapier korrel 1200 opschuren en dan na polijsten :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
wellicht te polijsten???
Meguiars PlastiX. Werkt super
thanks, gauw eens kopen dat spul dan, vind mezelf nu maar voor l u l rijden haha.
Ik zou uitkijken met hogere wattage lampen. Vaak betekend dat ook meer warmte. Je reflectoren kunnen er dof van worden en dat is APK afkeur en heel duur...