Echt heel lief (Joyce helemaal verkocht, want die heeft echt een huisdieren tick, daarom is het bij ons thuis een enorme beestenboel). Hebben zelf 6 katten, 1 hond, 1 konijn, 1 vogeltje en een vijver dus we kunnen onze lol op.
Nu zijn ze nog redelijk rustig maar over 2 maanden breken ze de boel af gok ik zo. Ze zijn echt heel lief en ze willen alleen maar bij je liggen, het liefst onder je trui of in je nek.
Wij hebben ook een oranje kater thuis. Alleen die is al 14 dus niet erg speels meer, die slaapt echt halve dagen.
Geniet er maar ff van want et worden deugnieten, die je in de gaten moet houden...
ik heb een lapjes poes met veel rood. Die is ook echt kicke! Helemaal gestoord op z'n tijd. Die rode Bacardi dop om z'n nek staat echt gaaf!
Toevallig ging 2 weken geleden de kat van m'n ouders dood. Arme beestje is 23 jaar geworden!! Zielig om haar zo te zien aftakelen. Al is ze nooit echt ziek geweest. Was echt m'n maatje. Kan je nagaan, in 82' heb ik haar zelf nog gehaald op de fiets tussen m'n jas gekropen......
Rust zacht Poes.....