Kan er ook nog wel bij!!!!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Mau il-Vec

Kan er ook nog wel bij!!!!

Post by Mau il-Vec »

Dacht je na een vreemde bekeuring voor je uitlaat, een spontaan klappend raam en een niet goed terug geplaatst raam alles gehad te hebben!!!!!

Jatten ze voor de zoveelse keer weer mijn Rode Honda logo's

Even heb ik gedacht om met deze hobby te gaan stoppen Na een halve dag boos te zijn geweest waren de gedachten weer verdwenen.

Ik laat dit keer stickers maken van de logo's, dat moet beter gaan dacht ik zo, ik wil de auto dagelijks blijven gebruiken, omdat ik er zo gewoon het meeste plezier van heb.

lekker maandje voor mij....

Misschien heeft iemand ooit al een stickers laten maken van de logo's of heeft mooie afbeeldingen van de logo's die de stickerboer het wat makkelijker zouden kunnen maken, bij voorbaat bedankt

Geen logo is voor mij geen optie, dan mis ik gewoon wat aan de wagen.
IvoG

Post by IvoG »

Je kan de logo's ook laten spuiten op de auto. Het is wel iets duurder.
pietje

Post by pietje »

Vraag anders eens na bij www.stickerzone.nl

Hij maakt prcies wat je vraagt en niet duur :idea:

Of kijk hier eens

http://cgi.ebay.nl/HONDA-H-RED-LOGO-EMB ... dZViewItem

Sterkte trouwens met de jatterijen
Tom

Post by Tom »

:twisted:
vtecman

Post by vtecman »

hey

mijn auto staat ook dagelijks in rotterdam dus daarom heb ik de emblemen maar eraf gehaald.. want veel mensen kunnen hun handen niet thuis houden in rotterdam blijft wel vervelend dit..

greetz
DC2

Post by DC2 »

Ik heb die van de nieuwe voorbumper ook om deze redenen weggelaten. Da's kl*te Maurice, voor de tweede keer! :twisted:
Voodoo

Post by Voodoo »

Jeetje, je echt ongeluk de laatste tijd! Iig geval sterkte ermee. Misschien toch over nadenken om de emblemen weg te laten en de gaten op te vullen. Heeft iemand bij de way een adresje voor zoiets?
HondArd

Post by HondArd »

Volgens mij is het nog beter voor de stroomlijn ook als het logo van de neus is en vervangen door een sticker :wink: , maar aan de andere kant moeten ze gewoon met hun poten van je spullen afblijven. Maar laat je niet afschrikken door dit soort akkefietjes, daar is de Type-R toch een iets te leuke hobby voor.
eteuben

Post by eteuben »

AccordTypeaRd wrote:maar aan de andere kant moeten ze gewoon met hun poten van je spullen afblijven. Maar laat je niet afschrikken door dit soort akkefietjes.

Nee, maar daar begint het mee he?! Nu is et nog een kleinigheidje en de volgende keer tikken ze een ruitje in en pikken ze je radio. Ze kunnen nu al blijkbaar niet van je auto afblijven. :evil:
Ik vindt het te idioot voor woorden, dat Nederland zo hufterig wordt. Wat dat is et gewoon. En dat logos jatten is echt kleine kinderwerk, die logos verzamelen!
IvoG

Post by IvoG »

Voor je het weet lopen we allemaal met wapens rond en knallen we iedereen neer die in de buurt van de auto komt...

Of heb ik nu iets te veel gezegd?
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

Da's kl*te Maurice, voor de tweede keer!

Kan nog gekker Ali, dit is al de 3e keer, alleen de 1e keer was het er maar 1. Ik heb de wagen nu alweer 3,5 jaar, dus worden ze bijna elk jaar een keer gejat.
IvoG

Post by IvoG »

Aansluiten op 220Volt zou ik zeggen! :twisted:
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

Aansluiten op 220Volt zou ik zeggen!

Ook aan gedacht :wink:

Maar ik ben het verhaal van de man die zijn dak van zijn schuurtje onder 220 zette nooit vergeten, omdat het schorem uit de buurt daar altijd opklom, nadat de knaap van het dak viel werd de man beschuldigd van poging tot doodslag. :x
IvoG

Post by IvoG »

Misschien toch tijd voor een hoes?
Dimer

Post by Dimer »

werkt denk ik niet in de stad, dan jatten ze die eraf of maken er scheuren in...
Blokkie_R

Post by Blokkie_R »

IvoG wrote:Voor je het weet lopen we allemaal met wapens rond en knallen we iedereen neer die in de buurt van de auto komt...

Of heb ik nu iets te veel gezegd?

Nee hoor!
itr-1895

Post by itr-1895 »

dit is idd. weer heel triest :(
beetje logo's van auto's jatten.

maar zoon hoes lijkt mij ook niet echt perfect voor in de stad.
als ze die stuk snijden zoals dimer al zecht heb je ook direct alleaal krassen op de auto.
of ze jatten de hoes ook nog :-?

dan lijkt mij een garage box beter :idea:
HondArd

Post by HondArd »

itr-1895 wrote:dan lijkt mij een garage box beter :idea:

In principe hoort ieder woning in Nederland standaard een garage te hebben, maar projectontwikkelaars kijken alleen maar naar hoe veel mensen ze op een vierkante meter kunnen proppen (dus vandaar de overmaat aan appartementen in Nederland terwijl de meeste gezinnen gewoon een twee onder 1 kapper willen met een fatsoenlijke tuin), dan blijft een fatsoenlijke garage/parkeerplaats voor velen een luxe. Er zijn zelfs genoeg plaatsen in Nederland waar maar een gemiddelde parkeerplaats per huishouden van 0,9 auto is. Dat betekent dat van elke 10 gezinnen er maar 9 hun auto bij de deur kunnen zetten, laat staan dat ze een garage hebben, en dat terwijl het gemiddeld aantal auto's per gezin ruimschoots de 1 overstijgt.
IvoG

Post by IvoG »

AccordTypeaRd wrote:In principe hoort ieder woning in Nederland standaard een garage te hebben

Hoe kom je daar nou bij? We stelen land van de zee om huizen op te bouwen en nu zeg jij dat er genoeg ruimte is om standaard een garage bij elk huis te bouwen? :dunno:

In principe horen wij geen belastingen te betalen, en in principe horen hypotheken renteloos te zijn. :wink: :lol:
HondArd

Post by HondArd »

IvoG wrote:
AccordTypeaRd wrote:In principe hoort ieder woning in Nederland standaard een garage te hebben

Hoe kom je daar nou bij?

Dat is mijn mening.

IvoG wrote:We stelen land van de zee om huizen op te bouwen en nu zeg jij dat er genoeg ruimte is om standaard een garage bij elk huis te bouwen? :dunno:

Als er verstandig met ruimte wordt omgegaan is er plek zat voor iedereen om zijn/haar auto veilig in een afgesloten ruimte weg te zetten, zonder dat daar het woongenot te veel onder lijdt. Als er toch appartementencomplexen gebouwd worden kan men ook denken om eerst een paar lagen garageboxen boven elkaar te zetten en daarna pas de verdiepingen te laten beginnen.
Locked