Kan er ook nog wel bij!!!!
-
Kan er ook nog wel bij!!!!
Dacht je na een vreemde bekeuring voor je uitlaat, een spontaan klappend raam en een niet goed terug geplaatst raam alles gehad te hebben!!!!!
Jatten ze voor de zoveelse keer weer mijn Rode Honda logo's
Even heb ik gedacht om met deze hobby te gaan stoppen Na een halve dag boos te zijn geweest waren de gedachten weer verdwenen.
Ik laat dit keer stickers maken van de logo's, dat moet beter gaan dacht ik zo, ik wil de auto dagelijks blijven gebruiken, omdat ik er zo gewoon het meeste plezier van heb.
lekker maandje voor mij....
Misschien heeft iemand ooit al een stickers laten maken van de logo's of heeft mooie afbeeldingen van de logo's die de stickerboer het wat makkelijker zouden kunnen maken, bij voorbaat bedankt
Geen logo is voor mij geen optie, dan mis ik gewoon wat aan de wagen.
Jatten ze voor de zoveelse keer weer mijn Rode Honda logo's
Even heb ik gedacht om met deze hobby te gaan stoppen Na een halve dag boos te zijn geweest waren de gedachten weer verdwenen.
Ik laat dit keer stickers maken van de logo's, dat moet beter gaan dacht ik zo, ik wil de auto dagelijks blijven gebruiken, omdat ik er zo gewoon het meeste plezier van heb.
lekker maandje voor mij....
Misschien heeft iemand ooit al een stickers laten maken van de logo's of heeft mooie afbeeldingen van de logo's die de stickerboer het wat makkelijker zouden kunnen maken, bij voorbaat bedankt
Geen logo is voor mij geen optie, dan mis ik gewoon wat aan de wagen.
Vraag anders eens na bij www.stickerzone.nl
Hij maakt prcies wat je vraagt en niet duur :idea:
Of kijk hier eens
http://cgi.ebay.nl/HONDA-H-RED-LOGO-EMB ... dZViewItem
Sterkte trouwens met de jatterijen
Hij maakt prcies wat je vraagt en niet duur :idea:
Of kijk hier eens
http://cgi.ebay.nl/HONDA-H-RED-LOGO-EMB ... dZViewItem
Sterkte trouwens met de jatterijen
Volgens mij is het nog beter voor de stroomlijn ook als het logo van de neus is en vervangen door een sticker :wink: , maar aan de andere kant moeten ze gewoon met hun poten van je spullen afblijven. Maar laat je niet afschrikken door dit soort akkefietjes, daar is de Type-R toch een iets te leuke hobby voor.
AccordTypeaRd wrote:maar aan de andere kant moeten ze gewoon met hun poten van je spullen afblijven. Maar laat je niet afschrikken door dit soort akkefietjes.
Nee, maar daar begint het mee he?! Nu is et nog een kleinigheidje en de volgende keer tikken ze een ruitje in en pikken ze je radio. Ze kunnen nu al blijkbaar niet van je auto afblijven. :evil:
Ik vindt het te idioot voor woorden, dat Nederland zo hufterig wordt. Wat dat is et gewoon. En dat logos jatten is echt kleine kinderwerk, die logos verzamelen!
-
-
itr-1895 wrote:dan lijkt mij een garage box beter :idea:
In principe hoort ieder woning in Nederland standaard een garage te hebben, maar projectontwikkelaars kijken alleen maar naar hoe veel mensen ze op een vierkante meter kunnen proppen (dus vandaar de overmaat aan appartementen in Nederland terwijl de meeste gezinnen gewoon een twee onder 1 kapper willen met een fatsoenlijke tuin), dan blijft een fatsoenlijke garage/parkeerplaats voor velen een luxe. Er zijn zelfs genoeg plaatsen in Nederland waar maar een gemiddelde parkeerplaats per huishouden van 0,9 auto is. Dat betekent dat van elke 10 gezinnen er maar 9 hun auto bij de deur kunnen zetten, laat staan dat ze een garage hebben, en dat terwijl het gemiddeld aantal auto's per gezin ruimschoots de 1 overstijgt.
AccordTypeaRd wrote:In principe hoort ieder woning in Nederland standaard een garage te hebben
Hoe kom je daar nou bij? We stelen land van de zee om huizen op te bouwen en nu zeg jij dat er genoeg ruimte is om standaard een garage bij elk huis te bouwen? :dunno:
In principe horen wij geen belastingen te betalen, en in principe horen hypotheken renteloos te zijn. :wink: :lol:
IvoG wrote:AccordTypeaRd wrote:In principe hoort ieder woning in Nederland standaard een garage te hebben
Hoe kom je daar nou bij?
Dat is mijn mening.
IvoG wrote:We stelen land van de zee om huizen op te bouwen en nu zeg jij dat er genoeg ruimte is om standaard een garage bij elk huis te bouwen? :dunno:
Als er verstandig met ruimte wordt omgegaan is er plek zat voor iedereen om zijn/haar auto veilig in een afgesloten ruimte weg te zetten, zonder dat daar het woongenot te veel onder lijdt. Als er toch appartementencomplexen gebouwd worden kan men ook denken om eerst een paar lagen garageboxen boven elkaar te zetten en daarna pas de verdiepingen te laten beginnen.