AccordTypeaRd wrote:Volgend jaar 6 juni 2006 gaan Joyce en ik trouwen en het leek ons een leuk idee om "iets" te doen met Type-R's. Nu kan de dag op zich best een probleem zijn (het is op een dinsdag, maar dan wel na pinxteren), maar aangezien we gaan trouwen in de ATR leek het me leuk om bij het gemeentehuis van Etten-Leur tegen 11:00u een soort van haag van diverse Honda Type-R's weg te zetten en/of bij de zaal (zal in de buurt van Veghel zijn) waar de feestelijkheden plaats gaan vinden (tegen een uur of 17:00-18:00). Ik kreeg dit idee toen ik pas geleden naar "mijn mooiste dag" keek en daar een haag van Impreza's zag staan waar het bruidspaar doorheen liep, dus exit Impreza's, enter Type-R.
Ik hoor dus graag wie er die dag bereid is te komen om Ard en Joyce een mooie 'R' dag te geven. Het is helaas wel op een dinsdag maar dat mag de pret niet drukken. Overigens is iedereen met een R welkom, lid of geen lid, een flinke haag hebben we nodig.

@Ard
Kun jij ons de laatste update geven over deze dag? Wellicht dat alleen 's avonds slimmer is aangezien er dan meer kans is op een stapel R's?
1. Ivo (met of zonder ATR)
2. Mr-X (ATR)
3. VTECCIE (ITR)
4. AccordR (ATR)
5. Liesje-R (CTR)
6. ITR1217 (ITR)
7. Wilbert en Christel (ATR)