Nightmare AT-R

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Nightmare

Nightmare AT-R

Post by Nightmare »

Hallo,

mijn naam is Marco, en ben mee regerend lid van de de Honda club zuid
Limburg. Ik heb al diverse Honda's gehad, maar nog geen als deze.
Ik heb sinds kort een Accord Type R, nummer 14.

Image

Deze auto is al hier op het forum besproken. Heeft momenteel nog lichte zij schade, maar is al in de maak.

Image
Image
Image

Uiterlijk wordt nog het een en ander veranderd, zoals de R spoiler, antenne gat verwijderd, andere velgen, en een stukje lager bij het wegdek. Verder vind ik het nu al een lekkere auto om in te rijden, maar heeft nog een iritant motorisch geluidje, waar ik nog naar op zoek ben.
Hij krijgt nog een grondige interieur reiniging, motorisch een flinke op pepper, en dan issie voor de zomer weer in top staat, en zullen we ons beslist ergens op een meeting tegenkomen.
eteuben

Post by eteuben »

Welkom op dit forum Marco. Uiteraard ook namens mij!
vtecmoon

Post by vtecmoon »

hoi hoi!
mr. X

Post by mr. X »

mooie wagen! niet lullig bedoelt maar grote kans dat je kleur verschil ziet, ik zou er even goed op hameren tot je de goede kleur krijgt :wink: het scheelt wel dat de gehele zijkant word meegenomen maar toch
Nightmare

Post by Nightmare »

vat ik ook niet lullig op !! deze schade is namelijk eerst effe appart hersteld, zodat ze volgend weekend hier geen om kijken meer naar hebben. de auto wordt helemaal opnieuw gespoten !! dus rondom. anders heb ik nog geen nieuwe auto van de zomer !!
mr. X

Post by mr. X »

perfect! ben benieuwd, wordt een plaatje dan!
IvoG

Post by IvoG »

Welkom Marco! :zwaaien:

We zijn op 27 mei bij de Honda Dealer in Den Bosch, Honda Herven. Kom eens langs als je tijd hebt!
Nightmare

Post by Nightmare »

jammer dan !! deze moet ik dan passeren, want we zijn te druk bezig met ons eigen Pinkstermeeting, die het weekend erna plaats vind. maar ik zal zeker eens naar een bijeen komst van jullie willen komen. Maar dan wel pas, als de auto echt klaar is. Maar toch al bedankt voor de uitnodiging.
Katana

Re: Nightmare AT-R

Post by Katana »

Nightmare wrote:
Verder vind ik het nu al een lekkere auto om in te rijden, maar heeft nog een iritant motorisch geluidje, waar ik nog naar op zoek ben.

Welkom op het forum Marco! :zwaaien:

Je houd niet van half werk zie ik :-) ,wat voor irritant motorisch geluidje heb je? Distributie?

Nr #14/50 verkeerd snel weer in blakende gezondheid, goede zaak!

Grz
HondArd

Post by HondArd »

Welkom Marco :zwaaien: , weer een gelukkige ATR rijder erbij.
Voodoo

Post by Voodoo »

Welkom Marco, ben benieuwd hoe de kleur uiteindelijk wordt en of het veel verschilt met de ori. kleur.
Nightmare

Re: Nightmare AT-R

Post by Nightmare »

AIYOKU wrote:Welkom op het forum Marco! :zwaaien:

Je houd niet van half werk zie ik :-) ,wat voor irritant motorisch geluidje heb je? Distributie?

Nr #14/50 verkeerd snel weer in blakende gezondheid, goede zaak!

Grz

Bij het wegrijden van stilstand met een beetje slippende koppeling, dan krijg ik soms zo'n "ik trap een hond op de staart" geluid !! doet die enkel bij wegrijden. ook hoor ik de kleppen tussen de 3000 en 4000 toeren. dan enkel als ik het het gaspedaal een beetje terug laat, om snelheid te houden. dus geen geratel, maar echt zo'n vtec tik geluid, wat de crx-en wel eens produceren.

Voodoo wrote:Welkom Marco, ben benieuwd hoe de kleur uiteindelijk wordt en of het veel verschilt met de ori. kleur.

als het goed is, mag het niet verschillen met de orinele kleur !! volgens het kleuren staaltje is die hetzelfde als nu.
Tom

Post by Tom »

Welkom Marco :D !
Katana

Post by Katana »

Succes met je project!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Welkom.
Nightmare

Post by Nightmare »

zal ik nodig hebben !!
DC2

Post by DC2 »

Welkom hier.
jupke

Post by jupke »

welkm marco,mooie atr 8)
Nightmare

Post by Nightmare »

jupke wrote:welkm marco,mooie atr 8)

Dank je Jurgen, maar ik denk dat die op de volgende foto's nog mooier is !! zonder de schade.

Hij is klaar !! weer mooi strak in het pak. tevens het antennegat dicht gelast, en de koplamp sproeiers mee gespoten.

Image

Image

Image

Nu nog een tijdje piekeren over de velgen. die witte worden dan winter velgen.
Voodoo

Post by Voodoo »

Wow, ik ben zeeeer benieuwd naar het resultaat. 8)
Locked