GASKLEPPIE MAG NIET MEER IN MIJN MINI RIJDEN!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
marco gooyaers
Posts: 159
Joined: Sun Jun 13, 2004 8:16 pm

GASKLEPPIE MAG NIET MEER IN MIJN MINI RIJDEN!

Post by marco gooyaers »

Äls ik er in zit, daar word ik namelijk (echt) bang van :wink:

Verder super bedankt voor 5 uur type-r info Frank!

Hij lijkt loopt zeker beter met die nieuwe fuelmap. Rookt nog wel mega bij full throttle.

Grtz.,

Marco
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Marco,

Probeer je oude topics wat meer te gebruiken. Er zijn nu al 7 technische topics over de mini. Wel genoeg, niet? 8)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Heej marco je mag blij zijn dat hij uberhaupt in je auto heeft gereden anders was je mischien wel trug nij af geweest :D

PS wat heeft ie gedaan in die auto van je dan?
marco gooyaers
Posts: 159
Joined: Sun Jun 13, 2004 8:16 pm

topics

Post by marco gooyaers »

Ben wat enthousiast srry :) . Kan je topics niet samenvoegen??

Grtz.,


Marco
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

PS wat heeft ie gedaan in die auto van je dan?

Gewoon een beetje rondgereden.... meer niet..... :twisted: :twisted:
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

ow en dat vind marco zo erg?
marco gooyaers
Posts: 159
Joined: Sun Jun 13, 2004 8:16 pm

Post by marco gooyaers »

Erg niet, maar wel eng. De mini is niet helemaal stabiel vol in de toeren (denk het dif) . Maakt Gaskleppie niet uit, vroeem wielsspin in z'n 2 (lukt mij niet) en doorschakelen. De tegenliggers (bus)kwamen af en toe wat dichtbij oefff.

Wel leuk om mee te maken, kan echt lol beleven met type-r power. 120 rijden in z'n 3 op de snelweg is het leukst. Als iemand zit te drukken dan vol gas wegspuiten en is ie 2 tellen later een stipje in de spiegel^^.

Grtz.,

Marco
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Niet helemaal stabiel?????? Dat ding is af en toe een ongeleid projectiel wat zeer zenuwachtig naar zijn doel zoekt!
Wel leuk!! hihi!

Maare, met hardere bandjes vond ik hem al beter, of niet?
marco gooyaers
Posts: 159
Joined: Sun Jun 13, 2004 8:16 pm

Post by marco gooyaers »

yup,

Zelfs met handrem :-) :-)
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Ik heb nog even bij Eimert geweest en heb het er even over gehad.
Volgens hem waren we toch goed bezig! Dus dat verlagen van de fuel maps tot hij bij constand rijden op lambda 1 stond. Bij het acceleren moet hij dus de acceleratie settings gebruiken om kortstondig het mengsel te verrijken.
Die acceleratie settings moeten dus omhoog en de rest van de map omlaag,
Nou is alleen het rare dat ook in de voorbeeld mappen uit het officieele DTA programma de acceleratie settings niet hoger staan dan bij jou. Ook die andere ITR map die ik had heeft van die hoge waarden midden in de map net als bij jou. En ook de acc. settings staan niet hoger dan bij jou.
Wil niemand zuinig rijden ofzo? Dat kan ik nog niet snappen.
Ik zal morgen eens bij RICA langs gaan. Die zullen wel vaker met DTA gewerkt hebben en weten vast wel hoe ik dit kan oplossen.
Jouw acc. settings staan nu op +35% terwijl we midtoeren natuurlijk bijna 50% brandstof vermidderd hebben om op lambda 1 uit te komen. De acceleratie settings zouden dan relatief gezien op zo'n +75% moeten staan om die 50% lagere waarde te compenseren.

Ik ga het uitzoeken!
marco gooyaers
Posts: 159
Joined: Sun Jun 13, 2004 8:16 pm

Post by marco gooyaers »

Euhmm wow :)

Ik zoek op de 16valveminiclub. Nog geen reaktie. Watsonrally zegt ook dat eea. lager moet.

Ik zoek ook noest verder. Dit weekend 90 euro verreden :) . Too much fun too stop hehe.

Ik heb ene Gerrit gebeld van van Zessen. Die geeft mij het adres in Friesland. Dat zijn DTA mensen d8 ik.

Gtrz. en thx,

Marco
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Post eens foto's van dat beest Marco. :-)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Ja als je wilt

Ik dacht dat het aan mij lag dat ik ze nooit gezien had!
marco gooyaers
Posts: 159
Joined: Sun Jun 13, 2004 8:16 pm

Post by marco gooyaers »

Hi, hoe moet dat??

Marco
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Makkelijk gezegt van watson..... je hebt gezien als ik de waarden lager zet op de fuel map. Vet het rood in en vermogen weg!
Ik ga wel even hier rondvragen hoe en wat. Komt goed!
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Op verzoek van Marco... :-)

Image
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Kijk daar is een mini voor gemaakt

(0 tot 100 ? topspeed ?
marco gooyaers
Posts: 159
Joined: Sun Jun 13, 2004 8:16 pm

Post by marco gooyaers »

Topspeed is als het goed is 240+, maar dat zal ik nooit rijden :) . Mag Frank doen, die durft dat wel :D .

0-100 in 5 denk (hoop) ik. Is wat tamme eindoverbrenging omdat met de itr overbrenging de eerste versnelling te bruut is.

Ik ben zelf benieuwd naar de 400m. Voelt wel heel snel, maar wat ie doet?
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Ow jah, Is het geen optie om er een andere bak in te zetten? (een langere)
Locked