GASKLEPPIE MAG NIET MEER IN MIJN MINI RIJDEN!
-
GASKLEPPIE MAG NIET MEER IN MIJN MINI RIJDEN!
Äls ik er in zit, daar word ik namelijk (echt) bang van :wink:
Verder super bedankt voor 5 uur type-r info Frank!
Hij lijkt loopt zeker beter met die nieuwe fuelmap. Rookt nog wel mega bij full throttle.
Grtz.,
Marco
Verder super bedankt voor 5 uur type-r info Frank!
Hij lijkt loopt zeker beter met die nieuwe fuelmap. Rookt nog wel mega bij full throttle.
Grtz.,
Marco
Marco,
Probeer je oude topics wat meer te gebruiken. Er zijn nu al 7 technische topics over de mini. Wel genoeg, niet? 8)
Probeer je oude topics wat meer te gebruiken. Er zijn nu al 7 technische topics over de mini. Wel genoeg, niet? 8)
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
topics
Ben wat enthousiast srry
. Kan je topics niet samenvoegen??
Grtz.,
Marco

Grtz.,
Marco
- Gaskleppie
-
Erg niet, maar wel eng. De mini is niet helemaal stabiel vol in de toeren (denk het dif) . Maakt Gaskleppie niet uit, vroeem wielsspin in z'n 2 (lukt mij niet) en doorschakelen. De tegenliggers (bus)kwamen af en toe wat dichtbij oefff.
Wel leuk om mee te maken, kan echt lol beleven met type-r power. 120 rijden in z'n 3 op de snelweg is het leukst. Als iemand zit te drukken dan vol gas wegspuiten en is ie 2 tellen later een stipje in de spiegel^^.
Grtz.,
Marco
Wel leuk om mee te maken, kan echt lol beleven met type-r power. 120 rijden in z'n 3 op de snelweg is het leukst. Als iemand zit te drukken dan vol gas wegspuiten en is ie 2 tellen later een stipje in de spiegel^^.
Grtz.,
Marco
- Gaskleppie
- Gaskleppie
Ik heb nog even bij Eimert geweest en heb het er even over gehad.
Volgens hem waren we toch goed bezig! Dus dat verlagen van de fuel maps tot hij bij constand rijden op lambda 1 stond. Bij het acceleren moet hij dus de acceleratie settings gebruiken om kortstondig het mengsel te verrijken.
Die acceleratie settings moeten dus omhoog en de rest van de map omlaag,
Nou is alleen het rare dat ook in de voorbeeld mappen uit het officieele DTA programma de acceleratie settings niet hoger staan dan bij jou. Ook die andere ITR map die ik had heeft van die hoge waarden midden in de map net als bij jou. En ook de acc. settings staan niet hoger dan bij jou.
Wil niemand zuinig rijden ofzo? Dat kan ik nog niet snappen.
Ik zal morgen eens bij RICA langs gaan. Die zullen wel vaker met DTA gewerkt hebben en weten vast wel hoe ik dit kan oplossen.
Jouw acc. settings staan nu op +35% terwijl we midtoeren natuurlijk bijna 50% brandstof vermidderd hebben om op lambda 1 uit te komen. De acceleratie settings zouden dan relatief gezien op zo'n +75% moeten staan om die 50% lagere waarde te compenseren.
Ik ga het uitzoeken!
Volgens hem waren we toch goed bezig! Dus dat verlagen van de fuel maps tot hij bij constand rijden op lambda 1 stond. Bij het acceleren moet hij dus de acceleratie settings gebruiken om kortstondig het mengsel te verrijken.
Die acceleratie settings moeten dus omhoog en de rest van de map omlaag,
Nou is alleen het rare dat ook in de voorbeeld mappen uit het officieele DTA programma de acceleratie settings niet hoger staan dan bij jou. Ook die andere ITR map die ik had heeft van die hoge waarden midden in de map net als bij jou. En ook de acc. settings staan niet hoger dan bij jou.
Wil niemand zuinig rijden ofzo? Dat kan ik nog niet snappen.
Ik zal morgen eens bij RICA langs gaan. Die zullen wel vaker met DTA gewerkt hebben en weten vast wel hoe ik dit kan oplossen.
Jouw acc. settings staan nu op +35% terwijl we midtoeren natuurlijk bijna 50% brandstof vermidderd hebben om op lambda 1 uit te komen. De acceleratie settings zouden dan relatief gezien op zo'n +75% moeten staan om die 50% lagere waarde te compenseren.
Ik ga het uitzoeken!
-
Euhmm wow
Ik zoek op de 16valveminiclub. Nog geen reaktie. Watsonrally zegt ook dat eea. lager moet.
Ik zoek ook noest verder. Dit weekend 90 euro verreden
. Too much fun too stop hehe.
Ik heb ene Gerrit gebeld van van Zessen. Die geeft mij het adres in Friesland. Dat zijn DTA mensen d8 ik.
Gtrz. en thx,
Marco

Ik zoek op de 16valveminiclub. Nog geen reaktie. Watsonrally zegt ook dat eea. lager moet.
Ik zoek ook noest verder. Dit weekend 90 euro verreden

Ik heb ene Gerrit gebeld van van Zessen. Die geeft mij het adres in Friesland. Dat zijn DTA mensen d8 ik.
Gtrz. en thx,
Marco
- Gaskleppie
-