Circuitdag op Zandvoort za 13 augustus 2005

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
IvoG

Circuitdag op Zandvoort za 13 augustus 2005

Post by IvoG »

Het is misschien wat laat en kort dag, maar de echte liefhebber zal hier misschien nog wat voor kunnen regelen:

Circuitdag op Zandvoort za 13 augustus 2005 met de Lotus on Track club

Wie gaat mee? Ook als je dit niet eerder hebt gedaan een goed idee om eens te kijken hoe zo'n dag eruitziet en wat er allemaal gebeurt.

Er zijn nog een tiental plaatsen, en betaling kan op de dag zelf nog.
slydawg

Post by slydawg »

Ik wil best een kijkje komen nemen als dat kan, ga jij? Ik kan helaas niet meedoen omdat die bandenboer waar ik me auto zou uitlijnen pas 17aug tijd heeft.
Voodoo

Post by Voodoo »

Ik sla over :(
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Beetje te vroeg voor me. De inloop olie zit nog in de motor.

Maar bedankt voor de tip!
IvoG

Post by IvoG »

Kijken is altijd welkom. Sorry dat ik het zo laat doorgeef, maar ik wist zelf pas woensdag dat ik zou kunnen gaan. En ik wilde jullie niet uitnodigen voor een evenement waar ik zelf dan niet bij ben.
IvoG

Post by IvoG »

Nou, leuke en zeer leerzame dag gehad gisteren.

Miguel is nog met mij de baan op geweest, vond de "Jezus-bar" (handgreep) boven de passagiersdeur erg handig. :lol:

Goeie tips gekregen van Marcello, thanx man! :agree:

Zandvoort is erg technisch en dat is goed te zien aan de snelheid, doe je het technisch goed dan ben je snel rond, doe je dat niet dan duurt het iets langer.

Mij richtingaanwijzer stond heel vaak aan naar rechts, maar ja, wat wil je met Elises met soms meer dan 200PK (3 stuks met K20A blokken 8) ) met maar de helft van het gewicht van de ATR? :lol:
Het gaf allemaal niet, want ik was bij hun te gast en deed gewoon mijn eigen ding, en liet ze snel voorbij om hun ding te doen.

En aan het einde van de dag op dezelfde banden, blokken, en schijven naar huis, toch gaaf he? 8)
IvoG

Post by IvoG »

Zo ging het er bijna de hele dag aan toe:

Image

Klik op de foto voor de rest.

En wat is er vreemd aan deze foto? :o ops:
mr. X

Post by mr. X »

niets.. je heb gewoon zohard gereden dat je motorkap open is geschoten :wink: :D
HondArd

Post by HondArd »

Vergeten je motorkap goed dicht te doen voor je de baan terug op ging? :dunno:
IvoG

Post by IvoG »

Inderdaad! Pas toen ik terugkwam en de kap weer open wilde gooien merkte ik dat de kap niet open "sprong", maar toch open was! Ik wist niet zeker of ik het vergeten was of niet, maar de foto's geven uitsluitsel! :o ops: :o ops:

Gelukkig maakt Honda een goede beveiligingsmechaniek in de vergrendeling van de motorkap :agree:
Locked