Het is misschien wat laat en kort dag, maar de echte liefhebber zal hier misschien nog wat voor kunnen regelen:
Circuitdag op Zandvoort za 13 augustus 2005 met de Lotus on Track club
Wie gaat mee? Ook als je dit niet eerder hebt gedaan een goed idee om eens te kijken hoe zo'n dag eruitziet en wat er allemaal gebeurt.
Er zijn nog een tiental plaatsen, en betaling kan op de dag zelf nog.
Circuitdag op Zandvoort za 13 augustus 2005
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Nou, leuke en zeer leerzame dag gehad gisteren.
Miguel is nog met mij de baan op geweest, vond de "Jezus-bar" (handgreep) boven de passagiersdeur erg handig. :lol:
Goeie tips gekregen van Marcello, thanx man! :agree:
Zandvoort is erg technisch en dat is goed te zien aan de snelheid, doe je het technisch goed dan ben je snel rond, doe je dat niet dan duurt het iets langer.
Mij richtingaanwijzer stond heel vaak aan naar rechts, maar ja, wat wil je met Elises met soms meer dan 200PK (3 stuks met K20A blokken 8) ) met maar de helft van het gewicht van de ATR? :lol:
Het gaf allemaal niet, want ik was bij hun te gast en deed gewoon mijn eigen ding, en liet ze snel voorbij om hun ding te doen.
En aan het einde van de dag op dezelfde banden, blokken, en schijven naar huis, toch gaaf he? 8)
Miguel is nog met mij de baan op geweest, vond de "Jezus-bar" (handgreep) boven de passagiersdeur erg handig. :lol:
Goeie tips gekregen van Marcello, thanx man! :agree:
Zandvoort is erg technisch en dat is goed te zien aan de snelheid, doe je het technisch goed dan ben je snel rond, doe je dat niet dan duurt het iets langer.
Mij richtingaanwijzer stond heel vaak aan naar rechts, maar ja, wat wil je met Elises met soms meer dan 200PK (3 stuks met K20A blokken 8) ) met maar de helft van het gewicht van de ATR? :lol:
Het gaf allemaal niet, want ik was bij hun te gast en deed gewoon mijn eigen ding, en liet ze snel voorbij om hun ding te doen.
En aan het einde van de dag op dezelfde banden, blokken, en schijven naar huis, toch gaaf he? 8)
Inderdaad! Pas toen ik terugkwam en de kap weer open wilde gooien merkte ik dat de kap niet open "sprong", maar toch open was! Ik wist niet zeker of ik het vergeten was of niet, maar de foto's geven uitsluitsel!
ops:
ops:
Gelukkig maakt Honda een goede beveiligingsmechaniek in de vergrendeling van de motorkap :agree:


Gelukkig maakt Honda een goede beveiligingsmechaniek in de vergrendeling van de motorkap :agree: