Vriendelijke lui.
En een betrouwbaardere bank.
S2KJan wrote:
Jullie zijn wel strict zeg met licht van het topic afwijkende opmerkingen.![]()
Houdt alles wel netjes, maar om hier nu een los topic van te maken?
S2KJan wrote:Was zomaar een opmerking en op een redelijk bekend subaru forum is deze bank een hele tijd 1 van de 2 geweest die ze gebruikten om hun autos te vergelijken.
Standaard autos geven hier ook standaard waardes en er wordt niet gerommeld met de aandrijfverliezen.
Verder weet ik dat stephan lenior van squadra tuning zijn werk ook bij deze mensen deed/doet?.
En dat het toen ik ging een van de weinige banken was die 2 rollen heeft(voor 4wd metingen.)
Gaskleppie wrote:tja, elke meet methode zal zijn eigen meet resultaten geven..
Beek heeft een combi bank.
Ik ben benieuwd naar het wiel vermogen via een acceleratie meting. net zoals in de states.
Volgens mij kunnen ze dat daar wel.
Hij zegt benieuwd te zijn, maar zegt niet wat de reden daartoe is. Over nauwkeurigheid heeft hij het (inderdaad) niet gehad.itr-1895 wrote:Gaskleppie wrote:tja, elke meet methode zal zijn eigen meet resultaten geven..
Beek heeft een combi bank.
Ik ben benieuwd naar het wiel vermogen via een acceleratie meting. net zoals in de states.
Volgens mij kunnen ze dat daar wel.
is een meeting via acceleratie meer nouwkeurig dan een andere methode?
( bij de meeste banken word het uitrollen gemeten toch? )
mr. X wrote:en dat resulteerd in hoeveel % onnouwkeurigheid ongeveer? want heb ergens een uitdraai van een supra met 930 pk dacht ik... met zulke hoge uitdraaien is 1% zelfs veel :wink: